۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲
کد خبر: 81045747
T T
۰ نفر
رییس روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حكمی محمدرضا غفوری را به عنوان رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب كرد.

به گزارش روز یكشنبه شبكه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، در متن حكم محمدرضا نعمت زاده آمده است: با توجه به ابعاد مختلف و گستردگی و فرابخشی بودن حوزه فعالیت وزارت صنعت، معدن و تجارت اقتضا می كند كه ملت شریف ایران اسلامی از برنامه ها و اقدامات و عملكرد ها مطلع و برای همراهی به موقع در جریان امور قرار گیرند.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در مراسم تودیع و معارفه رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه گفت: روابط عمومی ها چشم و گوش سازمانها هستند و چگونگی بهبود ارتباط با مردم بر عهده روابط عمومی ها است.

نعمت زاده با تاكید بر ضرورت وجود ارتباطات مردمی افزود: این بر عهده روابط عمومی هاست كه چگونه ارتباط با مردم را بهبود بخشند و نباید در چهار دیواری كشورمان محصور بمانیم.

وی همچنین با تاكید بر وجود تعامل در روابط عمومی ها گفت: اطلاع رسانی باید نظم پیدا كند و باید همگی دست به دست هم دهیم و حركت هایی كه در وزارتخانه شروع شده ادامه یابد. هنر ما این است كه امكانات را خلق و با آن كار كنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار كرد : روابط عمومی ها باید به مسایل جامعه حساس باشند و اگر قرار است با دنیا ارتباط داشته باشیم روابط عمومی ها باید كمك كنند.

تنوع فعالیت های وزارتخانه در اثر ادغام، تدبیر، حوصله و صبر در كار روابط عمومی ها و نیز توجه به رسانه های داخلی و خارجی از دیگر تاكیدات نعمت زاده در این نشست بود.

نعمت زاده در این نشست همچنین با اهدای لوح تقدیر از زحمات منوچهر طاهایی در طول مدت تصدی مدیریت مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه تقدیر و تشكر كرد.

اقتصام (1) ** 1574 **1561
۰ نفر