۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۲۲:۳۲
کد خبر: 81041895
T T
۰ نفر
150 میلیارد ریال برای جبران خسارت برف غرب مازندران اختصاص یافت

نوشهر- ایرنا - نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و كلاردشت در مجلس شورای اسلامی از تخصیص حدود 150 میلیارد ریال اعتبار در قالب تنخواه با هدف حمایت اضطراری به خسارت دیدگان ناشی از برف اخیر در غرب مازندران خبر داد.

به گزارش ایرنا، 'قاسم احمدی' شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای كشاورزی چالوس كه با حضور وزیرجهاد كشاورزی در فرمانداری این شهرستان برگزارشد، گفت: دولت، این اعتبار را در اختیار استاندار مازندران قرار داده است تا در مواقع لزوم به خسارت دیدگان بخش های مختلف كشاورزی این مناطق پرداخت كند.

وی با قدردانی از حضور وزیرجهاد كشاورزی و دیگر مسؤولان كشوری و استانی از مناطق بحران زده غرب مازندران افزود: هرچند این بحران با همكاری و تلاش شبانه روزی مسؤولان امر به نحو مطلوب مدیریت شد اما خسارت های ناشی از آن همچنان پابرجاست.

برف سنگین و سرمای هفته پیش در غرب مازندران خسارت های جبران ناپذیری به بخش های مختلف غرب مازندران وارد كرد.

احمدی با بیان این كه تأخیر در تأمین اعتبار جبران خسارت ها بویژه در بخش كشاورزی به تغییر بی رویه زمین های كشاورزی منطقه می انجامد، برای شتاب بخشی در تحقق این مهم خواستار همكاری همه جانبه مسؤولان امر شد.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی ابراز امیداوری كرد كه با هم افزایی میان دولت و مجلس شورای اسلامی بزودی شاهد تأمین بموقع اعتبار جبران خسارت های وارده ناشی از برف در این مناطق باشیم.

امام جمعه چالوس نیز گفت: خدمات مسؤولان بویژه استاندار مازندران در بعد امداد رسانی در جهت یاری رساندن به اهالی محاصره شده در برف اخیر این شهرستان قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام 'محمدمهدی راشدی' با ابراز نگرانی از خسارت های سنگین این بلای طبیعی به بخش های مختلف بویژه كشاورزی تأكید كرد: مسؤولان با اعمال سیاست های حمایتی درست و هدفمند به نحوی برنامه ریزی كنند تا دوباره شاهد احیای زمین های كشاورزی آسیب دیده در شهرستان باشیم.ك/2

624**621**1504
۰ نفر