۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶
کد خبر: 81040991
T T
۰ نفر
'كوهسار دادور' مدیركل روابط عمومی استانداری كردستان شد

سنندج - ایرنا - ' كوهسار دادور' روز چهارشنبه در آیینی با حضور استاندار كردستان به عنوان مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری كردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جلسه كه بیش از 50 تن از مسوولان و روسای روابط عمومی ادارات و سازمان های استان و خبرنگاران حضور داشتند، استاندار كردستان با قدردانی از زحمات 'مرتضی جوانمردی'، 'كوهسار دادور' از نیروهای بومی استان را به عنوان مدیركل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری معرفی كرد.

كوهسار دادور از نیروهای بومی و اهل سنت مجموعه آموزش و پرورش استان كردستان با 25 سال سابقه فعالیت است.

وی دارای مدرك كارشناسی است و ریاست سازمان ملی جوانان استان كردستان و ریاست دفتر رییس سازمان آموزش و پرورش استان كردستان را در كارنامه كاری خود دارد.

استاندار كردستان در این جلسه تغییر مدیران و مسوولان را امری طبیعی و به نفع سازمان دانست و گفت: اگر تغییر اعمال نشود منجر به دیكتاتوری خواهد شد.

زاهدی چرخش قدرت را لازم و ضروری دانست و افزود: باید زمینه برای حضور تجارب مختلف و اجرای روش های جدید فراهم شود.

وی برای 'كوهسار دادور' هم آرزوی موفقیت كرد و گفت: انتخاب ایشان به دلیل سابقه دینی و فرهنگی وی بوده است.

مرتضی جوانمردی مدیركل سابق روابط عمومی و امور بین الملل استانداری كردستان نیز با قدردانی از حسن نیت استانداران سابق و فعلی استان، خود را سرباز نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: برای فعالیت در هر عرصه ای كه مدیران تشخیص دهند آمادگی دارم.

مدیركل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری كردستان نیز در این جلسه اظهار امیدواری كرد با كمك و پشتیبانی اصحاب رسانه و اهل قلم و هنرمندان بتوانیم از دانش روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی شفاف به مردم استان كردستان استفاده كنیم.

كوهسار دادور همچنین از حسن توجه استاندار كردستان در جهت این انتصاب قدردانی كرد و افزود: خیر و بركت دولت تدبیر و امید با انتخاب آقای زاهدی به عنوان استاندار به این استان رسید.

وی با اشاره به اینكه اكثر نیروهای معتدل مدنی، سیاسی و فرهنگی در این مسیر استاندار را همراهی می كنند، افزود: باید در جوی آرام و به دور از تنش و تشنج در راستای توسعه استان گام برداریم.

وی شتاب زدگی را آفت مسیر دانست و تاكید كرد: باید در فضای آرام و معتدل و بدور از افراط فعالیت كنیم چرا كه از افراطی گری مردم استان متضرر خواهند شد.

در این جلسه برخی از مسوولان روابط عمومی سازمان ها به بیان مشكلات حوزه روابط عمومی ها در استان كردستان پرداختند.ك/3

7346/570