۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 81039588
T T
۰ نفر
امام جمعه قزوين: 22 بهمن نمايش وفاداري به نظام و انقلاب است

قزوين - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين گفت: بايد در 22 بهمن همه با هم وفاداري خود را به نظام و انقلاب اسلامي نشان دهيم.

آيت الله 'هادي باريك بين' روز سه شنبه در حاشيه جمع عظيم جمعيتي كه براي راهپيمايي در خيابانهاي شهر قزوين حضور يافته بودند در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هم اكنون نيز با گذشت 35 سال از پيروزي انقلاب اسلامي معتقدم تنها راه مقابله با توطئه هاي استكبار و دشمنان اسلام اتحاد، همدلي و پيروي از منويات مقام معظم رهبري است.

وي تاكيد كرد: در حقيقت اسلام بود كه همه را حول انقلاب اسلامي جمع كرد.

او اظهار داشت: امروز حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز 22 بهمن دليلي بر اين است كه مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامي وفادار هستند.

امام جمعه قزوين گفت: امروز حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر به دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم فهماند كه هرگز نمي توانند با زبان زور با اين ملت سخن بگويند بلكه بايد در چارچوب احترام متقابل عمل كنند.

آيت الله باريك بين اضافه كرد: همچنين خيل عظيم جمعيت شركت كننده در اين راهپيمايي نشانگر پايبندي و استواري ملتي بصيري است كه بر سر آرمانهاي خود محكم و استوار ايستاده است.

وي همچنين مهمترين مساله روز را مذاكرات هسته اي خواند و گفت: اين حضور حماسي مردم در صحنه هاي مختلف و از جمله راهپيمايي 22 بهمن مي تواند تقويت كننده فرزندان انقلاب و نمايندگان ملت ايران در مذاكرات هسته اي باشد و آنها را در ماموريتي كه دولت و نظام اسلامي به آنها سپرده در مواضع خود و منافع ملت استوارتر كند.

نماينده مردم استان قزوين در مجلس خبرگان رهبري راهپيمايي 22 بهمن را يك مانور سياسي عنوان و بيان كرد: حضور مردم در عرصه هاي اجتماعي مثل انتخابات و راهپيماييها كفه ترازو را در هر نبردي از جمله نبردهاي ديپلماتيك به نفع جمهوري اسلامي سنگين مي كند.

7389/614
۰ نفر