۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴
کد خبر: 81039465
T T
۰ نفر
با جشن انقلاب؛ از نمايشگاه عكس تا  حضور خبرنگاران خارجي

تهران - ايرنا - همزمان با راهپيمايي 22 بهمن نمايشگاه عكس، پوستر و كاريكاتور با موضوع شيطان بزرگ و رژيم صهيونيستي براي مردم انقلابي كشورمان برپا شده است .

مدير اجرايي اين نمايشگاه روز سه شنبه در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا اظهار داشت: 600 قاب عكس در رابطه با آمريكا شناسي و جنايات آمريكا در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته شده است.

مرتضي مصطفويي افزود: همچنين 300 پوستر ضدآمريكايي، موضوع وال استريت و بازي هاي ساخته شده ضدايراني، در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

وي افزود :در اين نمايشگاه كاريكاتورهايي با موضوع جنايات آمريكا و رژيم صهيونيستي به نمايش گذاشته شده است.

مصطفوي ارايه پوستر، نشريه، و ويژه نامه هاي با موضوع جنايات آمريكا را از جمله محصولات ارايه شده در اين نمايشگاه عنوان كرد.



**حضور گسترده خبرنگاران و تصويربرداران خارجي در راهپيمايي 22 بهمن

همچنين با آغاز راهپيمايي جمع زيادي از خبرنگاران، عكاسان و تصويربرداران كشورهاي خارجي با حضور در ميان راهپيمايان به تهيه گزارش مي پردازند.

اين رسانه هاي خارجي به دو صورت اخبار حضور مردم را پوشش مي دهند عده اي از آنها با تهيه گزارش، تصوير و مصاحبه سيل خروشان جمعيت را به تصوير مي كشند.

گروه دوم نيز حاشيه ها، نقاط و خيابان هاي دورتر از راهپيمايي كه كمتر جمعيت حضور دارد، را به تصوير كشيده و با افرادي با ظاهري متفاوت و خاص حاضر در راهپيمايي به مصاحبه مي پردازند.

امروز افزون بر 200 خبرنگار مقيم وغيرمقيم خارجي از رسانه هاي مختلف جهان با حضور در ايران، مراسم سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را روز 22 بهمن 92 پوشش خبري و تصويري مي دهند.



**مسلمانان براي آزادي از مكتب امام خميني (ره) درس بگيرند

يكي از آذربايجاني هاي مقيم ايران گفت: مسلمانان جهان كه بخواهند آزادي خود را بدست بياورند مي توانند مكتب امام خميني (ره) كه مكتب الهي است از آن درس و مشق بگيرند.

الچين علي اكبراف در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد : اين هيات از طرف آذربايجان و اوكراين به منظور هم پيماني با آرمان هاي انقلاب اسلامي در اين راهپيمايي حاضر شدند.

او گفت: 22 بهمن در تاريخ بشريت برتارك ذهن تمامي انسان هاي انقلابي بوده است. آزادي خواهان دنيا چه مسلمان و چه غير مسلمان مي دانند در قرن بيستم بزرگترين پيروزي حق عليه باطل در چنين روزي اتفاق افتاده است.

اكبراف ادامه داد: در چنين روزي يكي از مستبدان تاريخ در عرصه استكبار جهاني ساقط و مكتب الهي جايگزين آن شد.در اين روز مردم ايران آزادي را به دست آوردند كه مبدا و منشاء آن رهبري امام خميني (ره) بود و حقانيت حضور شيعه دوباره طليعه فجر خود را بازيافت.

جمعي از مردم جمهوري آذربايجان هاي مقيم ايران با حضور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن با آرمان هاي انقلاب اسلامي هم پيمان شدند.

فراهنگ (3)**1355**1883**1699**9977**1058
۰ نفر