۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰
کد خبر: 81039420
T T
۰ نفر

فجر 92، حماسه وحدت وامید

عشق باز هم حماسه آفرید

۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰
کد خبر: 81039420
عشق باز هم حماسه آفرید

همدان –ایرنا- راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان با شكوه تمام برگزار شد تا دشمنان ایران اسلامی بدانند مردم مومن همدان از مواضع اسلامی و انقلابی خود هرگز عدول نكرده و با تمام وجود از نظام و رهبر خود پشتیبانی می كنند.

به گزارش ایرنا مردم همیشه در صحنه استان همدان استوارتر از گذشته و با شور و شعوری حماسی با مشت‌های گره كرده در یوم الله 22 بهمن امسال شركت كردند تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام و رهبری اعلام كنند.

امروز بار دیگر زن و مرد ، پیر و جوان با سر دادن شعار و فریادی كه منشأ آن عشق به اسلام ، انقلاب و نظام است آمدند تا بار دیگر با آرمانهای انقلاب و امام شهدا و رهبرشان تجدید میثاق كنند.

امروز همان مردم انقلاب 57 در همدان برای نشان دادن موضع خود پای در خیابان‌ها گذاشته و سرما را خجل زده كردند و بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب نشان دادند تا جهانیان بدانند صدای جمهوری اسلامی در جهان صدای مردم ایران است كه از عمق وجودشان برخاسته است.

صدای مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل، سكوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، نه سازش نه تسلیم سید علی ما هستیم، ملت با بصیرت ذلت نمی پذیرد، گزینه اصلی ما مشت گره كرده است و مرگ بر ضد ولایت فقیه فضا را آكنده از بوی عشق و پایداری كرده بود، این بار نیز ارزش حضور كمتر از 35 سال گذشته نیست، امروز هم كه سربازان دیپلماسی كشور در جنگ حق و باطل به تلاش و كوشش برای احقاق حقوق مردم در تلاشند، به این حضور دلگرم خواهند شد.

خیابان‌های دارالمومنین همدان شاهد و گواه سال‌ها دلیری و حماسه هستند، خیابان‌های همدان می‌دانند كه این مردمان دلیر چگونه از جان و مالشان گذشتند تا اسلام را بر سرزمین پهناور ایران ساری و جاری كنند.

یكی از شهروندان همدانی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امروز به میدان آمدیم تا نشان دهیم از گزینه‌های روی میز آمریكا و غرب واهمه ای نداریم و همانند هشت سال جنگ تحمیلی خود را برای همه احتمالات، آماده ساخته ایم.

بانوی همدانی نیز با صدای بلند فریاد می زد: بنویسید كه ایران و ایرانی از هیچ چیز نمی هراسد و بر مواضع خود استوار است و پشت سر رهبر انقلابش تمام قد ایستاده است.

جوان بسیجی دیگری نیز گفت: جوانان بسیجی همچون پدرانشان كه حماسه های بزرگی چون پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی را آفریدند در انتظار اشارتی از سوی مولا و مقتدای خود هستند تا بار دیگر حماسه ای دیگر بیافرینند.

آری امریكا باید بداند كه ملت ایران همان مردم 35 سال پیش هستند كه عشق را پیشه خود كردند، جانشان را بر كف دست نهادند تا كشور و دین خود را از گزند تمام توطئه ها حفاظت كنند.

7532/551