۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۰۱
کد خبر: 81029785
T T
۰ نفر
حاشیه های مسابقه والیبال باریج اسانس كاشان و سایپای البرز

كاشان - ایرنا - بازی دو تیم باریج اسانس كاشان و سایپای البرز در هفته نهم دور برگشت با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش ایرنا، دو تیم والیبال باریج اسانس كاشان و سایپای البرز عصر امروز (چهارشنبه) در سالن ورزشی كتابچی كاشان به مصاف هم رفتند كه در پایان یك جدال 90 دقیقه ای، نماینده كاشان با نتیجه 3 بر صفر قعرنشین جدول را شكست داد و دوباره به صدر جدول بازگشت.

** بارش برف و سرمای هوا در كاشان هم باعث نشد هواداران كاشانی در آخرین بازی خانگی در دور مقدماتی برای حمایت تیم محبوب خود به سالن ورزشی كتابچی این شهر نیایند و عده زیادی از هواداران این تیم نیز به دلیل تكمیل ظرفیت سالن، یك ساعت قبل از بازی به خانه های خود برگشتند تا این مسابقه را از شبكه استانی مشاهده كنند.

** تیم والیبال باریج اسانس در مقابل سایپا با تركیب ابتدایی آرمین تشكری، قاسم كارخانه، فرهاد قائمی، امیر غفور، داوود مقبلی، مهدی مهدوی و مجتبی عطار (لیبرو) به میدان رفت و در تركیب تیم سایپا نیز محمد فلاح زرچوب، رضا عابدینی، رسول نجفی، سعید جواهری، حامد تاریوردی زاده، الكساندر دیمیتروف و مصطفی حیدری (لیبرو) حضور داشتند.

** باشگاه باریج اسانس مكانی را برای خبرنگاران تدارك دیده بود، ولی حضور افراد متفرقه در این جایگاه مشكلاتی را برای آنان ایجاد كرد.

.** علیرضا نادی كاپیتان باریج اسانس به دلیل مصدمیت از جایگاه مخصوص این دیدار را نظاره گر بود و به جای او برای اولین بار در این فصل باریج اسانس با كاپیتانی مهدی مهدوی وارد میدان شد.

** پس از پایان ست اول، باشگاه باریج اسانس از آرش كمالوند و مسعود غلامی دو بازیكن ملی پوشی كه در ابتدای فصل با این تیم قرارداد بستند اما به دلیل آسیب دیدگی لیگ امسال را از دست دادند، تقدیر كردند.

** چند بازیكن سابق سایپا كه در تركیب باریج اسانس بازی می كنند، قبل از شروع بازی با رفتن به سوی نیمكت تیم سایپا از كادر فنی این تیم اجازه ورود به میدان گرفتند.

** با توجه به رقابت تیم های باریج اسانس و متین ورامین برای كسب صدرنشینی در طول مسابقه تماشاگران و عوامل باشگاه باریج اسانس به دنبال آگاهی از نتیجه دیدار تیم های متین ورامین و آلومینیوم بندرعباس بودند.

** سایپای البرز با این شكست، جایگاهش در رده آخر جدول 12 تبمی قطعی شد و به لیگ دسته یك سقوط كرد.

** این دیدار به قضاوت حمید راهجردیان و علیرضا قریب برگزار شد و محمدحسن خوشدل به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون والییبال كار نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

** در حالیكه این دیدار آخرین بازی خانگی باریج اسانس كاشان در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال بود، هیچ یك از مسوولان ورزشی و اجرایی از استان اصفهان و شهرستان كاشان برای حمایت از این تیم به سالن بازی نیامده بودند.

7565/545

ورزشی. ** 1589 **
۰ نفر