۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۵۱
کد خبر: 81029561
T T
۰ نفر
مسابقات كشتی آلیش فرصت مناسب شناخت ظرفیتهای این ورزش است

مشهد-ایرنا- رییس انجمن آلیش فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: برگزاری مسابقات دور برگشت لیگ برتر كشتی با كمربندی آلیش آقایان كشور در مشهد فرصت بسیار مناسبی برای شناخت استعدادها و ظرفیتهای ورزشكاران این ورزش است.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی 'عبدالكریم سودی' در حاشیه مسابقات دور برگشت لیگ برتر كشتی آلیش كشور در مشهد، افزود: كیفیت این رقابتها نسبت به مسابقات دور رفت افزایش یافته و شاهد رقابتهای حساس و تنگاتنگی بین كشتی گیران هستیم.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی مهد كشتی آلیش كشور و از پتانسیل های خوبی در این بخش برخوردار می باشد و با میزبانی مطلوب این استان مسابقات خوبی در حال انجام است.

وی برگزاری رقابت های جام جهانی كشتی های سنتی با عنوان جایزه بزرگ خلیج فارس طی یك ماه آینده در جزیره كیش را یاد آور شد و ابراز امیدواری كرد با جذب حامیان مالی این رقابتها به نحو مطلوبی برگزار شود.

دور برگشت رقابت های لیگ برتر كشتی با كمربند آلیش كشور كه با حضور هشت تیم از استانهای خراسان رضوی، ایلام، خراسان شمالی، تهران، مازندران، گلستان و سمنان از روز سه شنبه در خانه كشتی مشهد آغاز شده ، چهارشنبه شب با معرفی تیم های برتر پایان می یابد.

چهار تیم برتر این دوره مسابقات به مرحله نهایی آن كه نیمه اسفندماه امسال در تهران برگزار می شود، راه خواهند یافت.ك/1

7490/659