۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۰۶
کد خبر: 81029220
T T
۰ نفر

نجات دانش آموز بیمار شین آبادی از كولاك

۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۰۶
کد خبر: 81029220
نجات دانش آموز بیمار شین آبادی از كولاك

بیجار، سنندج - ایرنا - نیروهای امداد و نجات شهرستان بیجار كه به همراه سرپرست فرمانداری بیجار از وضعیت جاده های این شهرستان بازدید می كردند، دانش آموز بیمار شین آبادی را كه راهی شین آباد بود از برف و كولاك نجات دادند.

به گزارش ایرنا، ˈآمنهˈ دختر بچه شین آبادی كه بارها مظلومیت او و همكلاسی هایش در رسانه ها انعكاس داده شد، این بار در جاده های برفی و كولاك شدید گرفتار شده بود كه با حضور به موقع سرپرست فرمانداری و نیروهای امداد و نجات بیجار، از یك حادثه دیگر جلوگیری شد.

روز گذشته در میان برف و كولاك شدید جاده های بیجار، چهره نگران آمنه، دختر بچه شین آبادی كه فكر می كرد یك بار دیگر گرفتار شده، برای لحظاتی، دوباره وحشت را به دل كوچكش انداخت.

وقتی از راننده خودروی كه آمنه در آن بود پرسیدیم كه در این برف و كولاك شدید كجا می روند؟ راننده كه اتفاقا تجهیزات زمستانی مثل زنجیر چرخ به همراه داشت گفت: از بیمارستان بر می گردیم، برای مداوای آمنه به تهران رفته بودیم و اكنون به سمت شین آباد در حركت هستیم اما ظاهرا جاده بسته است.

امین پور سرپرست فرمانداری بیجار كه برای نظارت بر عملكرد نیروهای امداد و نجات در جاده حضور یافته بود ضمن دلجویی از آمنه و دعوت از خانواده ایشان برای اسكان موقت در فرمانداری، برای اینكه حادثه ای دیگر برای آمنه اتفاق نیفتد، از تردد خودرو حامل وی در میان برف و كولاك جلوگیری كرد.

بعد از چند ساعت استراحت آمنه و خانواده وی در یكی از رهدارخانه های بیجار تا بازگشایی راه، صبح امروز وی راهی شین آباد شد.ك/2

533/7354