۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۰۳
کد خبر: 81027737
T T
۰ نفر
مسابقات پنجگانه نیروی زمینی سپاه درجهرم فارس آغاز شد

شیراز- ایرنا- یك دوره مسابقات پنجگانه نظامی نیروی زمینی سپاه پاسداران،عصر سه شنبه با حضور 19تیم از سراسر كشور در جهرم فارس آغاز شد.

فرمانده تیپ 33 هوابرد المهدی(عج) جهرم در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد:در این مسابقات 200 ورزشكار منتخب رده های مختلف نیروی زمینی سپاه در قالب 19تیم با یكدیگر رقابت می كنند.

سردار پاسدار سید نوراله حسینی افزود: این ورزشكاران به مدت سه روز در رشته های پنجگانه نظامی شامل تیراندازی ، شنا، دو و میدانی ، میدان موانع و پرتاب نارنجك ، توانایی های خود را می آزمایند.

فرمانده تیپ 33 المهدی(عج) با تاكید بر نقش آمادگی جسمانی و روحی در رزم یگان‌ها بیان داشت:تیپ 33 المهدی(عج) از جمله یگان‌هایی است كه سرمایه‌گذاری‌های خوبی در امر ورزش به ویژه رشته‌هایی كه نقش مستقیم و تعیین كننده در آمادگی رزمی دارند انجام داده و ورزشكاران توانمندی را تربیت كرده است .

حسینی با استقبال از برگزاری مراحل نهایی مسابقات ورزشی در یگان‌های تحت امر نیروی زمینی سپاه ، گفت:سپردن میزبانی به رده‌ها به جای برگزاری مكرر مسابقات در ستاد این نیرو ، علاوه بر ایجاد مودت بیشتر و همدلی بین كاركنان، موجب ترویج فرهنگ ورزش و تقویت زیر ساخت‌های ورزشی در رده ها خواهد شد .

حسینی با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان تیپ 33 المهدی(عج) در ماموریت‌های محوله ، اظهار كرد: این دوره از مسابقات با عنوان یادواره شهید جهانپور شریفی یكی از شهدای اخیراین یگان نامگذاری شده است.

شهرستان جهرم در فاصله 193 كیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.ك/3

7369 /667 /679
۰ نفر