۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۰۴
کد خبر: 81027534
T T
۰ نفر
بیش از چهارهزار و 741 شغل برای مددجویان امداد سبزوار ایجاد شد

سبزوار- ایرنا - مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: در پنج سال گذشته بیش از چهارهزار و 741 شغل توسط این نهاد برای متقاضیان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین كرابی روز سه شنبه در همایش كارانگیزی زنان سرپرست خانواده امداد سبزوار، افزود: این نهاد رتبه اول ایجاد اشتغال برای خانواده ها و مددجویان در سطح استان خراسان رضوی را كسب كرده است .

وی اظهار داشت : كمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در رتبه چهارم كشوری به لحاظ جذب نیروی انسانی در ایجاد اشتغال قرار دارد.

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار با اشاره به رویكرد امداد در توانمندی خانواده های تحت پوشش، گفت : راهبرد كمیته امداد ایجاد اشتغال و ترغیب خانواده به ایجاد خودكفایی مالی در خانواده های تحت پوشش است.

كرابی با بیان اینكه بیش از یك هزار و 350 خانواده نیز توسط این نهاد بیمه تامین اجتماعی شده اند ،افزود : در مجموع سه ماهه ، سه میلیون و 80 هزار ریال برای بیمه و مبلغ پرداختی مددجو هزینه می شود.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار نیز در این همایش با تاكید بر ضرورت توانمندی خانواده ها گفت: موضوع توانمند سازی در هر حوزه ای بایستی مورد توجه قرار گیرد .

قاسم شعبانی با بیان اینكه در حال حاضر توانمند سازی تبدیل به یك دغدغه مهم شده است ، افزود : امروز دولت ها همه تلاش خود را صرف ایجاد اشتغال و تربیت نیروهای متخصص می كنند تا بتوانند نیاز های كشور را نیز برطرف كنند.

وی كمیته امداد امام خمینی (ره ) را از نهادهای پرتلاش در راه كارآفرینی عنوان كرد و گفت: این نهاد مولود تدبیر حضرت امام راحل (ره) است و امروز شاهد بركات این مجموعه مقدس در سطح كشور هستیم .

فرماندار سبزوار اظهار داشت : فرزندان ما آینده سازان این كشور هستند و باید تلاش شود تا این عزیزان در سطح بالایی از توانمند سازی بتوانند كشور را از هر نوع وابستگی بی نیاز سازند.

7495/7499/659