۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۳۶
کد خبر: 81023595
T T
۰ نفر
حاشیه های تیم های والیبال باریج اسانس كاشان و پیكان تهران

كاشان - ایرنا - بازی دو تیم والیبال باریج اسانس كاشان و پیكان تهران در هفته هشتم دور برگشت و هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش ایرنا، تیم های والیبال باریج اسانس كاشان و پیكان تهران بعدازظهر امروز (یكشنبه) به مصاف هم رفتند و پس از یك جدال 90 دقیقه ای، تیم باریج اسانس موفق شد با نتیجه قاطع 3

بر صفر تیم پیكان پرافتخارترین تیم باشگاهی آسیا و ایران را شكست دهد.

** بارش برف و سرمای هوا در شهرستان كاشان مانع حضور هواداران كاشانی برای حمایت تیم محبوب خود به سالن ورزشی كتابچی این شهرستان نشد و شمار زیادی به دلیل تكمیل ظرفیت سالن پس از یك ساعت معطلی در پشت درهای بسته سالن به خانه های خود بازگشتند.

** با توجه به تعطیلی مدارس شهرستان كاشان به دلیل بارش برف اغلب تماشاگران بازی را نوجوانان زیر 15 سال تشكیل می دادند و باشگاه باریج اسانس كاشان برای تشویق آنها نیز در یك اقدام فرهنگی، شرایط حضور رایگان آنها را در سالن بازی فراهم كرد.

** تیم والیبال باریج اسانس در مقابل پیكان با تركیب ابتدایی آرمین تشكری، قاسم كارخانه، فرهاد قائمی، امیر غفور، علیرضا نادی، مهدی مهدوی و مجتبی عطار (لیبرو) به میدان رفت و در تركیب تیم پیكان نیز سامان فائزی، امیر حسینی، سیدمهدی بازارگرد، حسام بخششی، مجتبی شبان، مجتبی قلی زاد و علی حسین (لیبرو) حضور داشتند.

** حلیم شرعی قائم مقام فدراسیون والیبال با حضور در سالن كتابچی كاشان از نزدیك این دیدار را مشاهده كرد.

** این دیدار به قضاوت مرتضی اكرمی و محمد عشقدوست برگزار شد و محمدحسن شفقی به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون والیبال و احمد بندری از طرف سازمان لیگ، كار نظارت بر این دیدار حساس را برعهده داشتند.

** با توجه به حاشیه های دیدارهای گذشته این تیم، تصمیمات سختگیرانه ای از سوی نمایندگان فدراسیون والیبال و سازمان لیگ برای جایگاه خبرنگاران و افراد حاضر در كنار زمین اتخاذ شده بود.

** در ست دوم بازی، كادر فنی و بازیكنان پیكان تهران در چندین مرتبه به نحوه قضاوت داوران خط نگهدار اعتراض كردند.

** تماشاگران كاشانی پس از اتفاقاتی كه برای مصطفی كارخانه سرمربی تیم شهرشان در دیدار گذشته این تیم مقابل شهرداری تبریز صورت گرفته بود، با تشویق های بسیار اعتراض خود را به هواداران تبریزی نشان دادند.

** با توجه به حساسیت این بازی و پخش مستقیم این دیدار از شبكه سوم سیما و در ادامه بی تفاوتی مسوولان ورزش استان اصفهان بویژه هیات والیبال به تنها نماینده این استان در لیگ برتر والیبال، هیچ فرد یا مسوولی در سالن بازی حاضر نشده بود.

7565/545

ورزشی. ** 1589 **
۰ نفر