۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۲۵
کد خبر: 81023131
T T
۰ نفر
دستگاه هاي فرهنگي به تبيين روشني از دوران قبل و پس از انقلاب بپردازند

فيروزكوه- ايرنا- فرماندار شهرستان فيروزكوه گفت: دستگاه هاي فرهنگي و همه آناني كه در عرصه فرهنگي تلاش دارند، بايد در ايام الله دهه فجر به تبيين و توضيح روشني از دوران قبل و پس از انقلاب و مقايسه آنها بپردازند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا، 'ابوالقاسم مهري' در جمع مسؤولان محلي شهرستان فيروزكوه در آستان مقدس 'امام زاده اسماعيل(ع)' اين شهر، با اشاره به فرارسيدن ايام الله دهه فجر اظهاركرد: خلق انقلاب اسلامي يك هديه و موهبت الهي بود.

وي گفت: دكترين امام خميني(ره) يك استراتژي ويژه بود كه كشتي انقلاب را با تمامي فراز و نشيب ها و امواج سهمگين دروني و بيروني به پيش برد.

مهري افزود: انقلاب شكوهمند اسلامي در شرايطي به ثمر نشست كه حكومت استكباري وقت هر روز سختي ها و مشكلات بيشتري را بر آحاد جامعه تحميل مي كرد و بيگانگان با طرح هايي همچون كاپيتولاسيون و . . . علاوه بر تحقير مردم، تسلط ظالمانه اي بر جامعه داشتند.

وي ادامه داد: اين در حالي است كه به بركت انقلاب اسلامي، امروز افراد به راحتي حتي به انتقاد از مسؤولان مي پردازند.

نماينده عالي دولت در شهرستان فيروزكوه تصريح كرد: در اين راستا دستگاه ها و بخش هاي فرهنگي جامعه بايد تصوير روشني از دوران قبل و پس از انقلاب ارائه كرده و ذهن آحاد جامعه بخصوص جوانان را نسبت به واقعيت هاي آن دوران روشن كنند.

وي اضافه كرد: بحمدالله نظام اسلامي راه شفاف، معنوي و روحاني خود را طي مي كند، اما دشمنان در تلاشند تا مردم را از باور حقيقي دور كنند.

مهري هشدار داد: آنها با استفاده از ماهواره ها، سايت هاي اينترنتي و رسانه هاي گروهي خود و با جنگ نرم مطامع شوم خود را دنبال مي كنند؛ اما بحمدالله مردم ايران كه پرورش يافته مكتب انقلاب هستند، هوشيارند.

وي ابراز اميدواري كرد؛ آحاد كارگزاران و مسؤولان اجرايي كشور، وقت خود را شبانه روز وقف خدمت رساني به مردم كرده و همواره يك عنصر انقلابي باقي بمانند.



امام خميني (ره) روح خدا در كالبد زمان بود

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين 'عطاءالله اسفنديار' سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان فيروزكوه افزود: امام خميني(ره) روح خدا در كالبد زمان بود.

وي خاطرنشان كرد: عظمت انقلاب از آنجايي ناشي مي شود كه مردم ايران اسلامي راه صحيح را تشخيص دادند و حتي اگر از نان شبشان بگذرند، از عزت و كرامتشان نمي گذرند.

حجت الاسلام اسفنديار تصريح كرد: حفظ اين كرامت با چاشني تلاش، كوشش، نگاه به درون، عنايت به فرمايشات امام راحل و پيروي از منويات رهبري، تضمين كننده راه روشن انقلاب است.

وي هشدار داد: كمترين غفلت در اين راه، خيانت است و بايد همگان به هوش باشند.

امام جمعه، فرمانده سپاه، معاونان سياسي و انتظامي و اداري- مالي فرمانداري، بخشدار 'ارجمند'، رييس آبفاي شهري، رييس اداره گاز و رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فيروزكوه از جمله مسؤولان حاضر در اين مراسم بودند.

تهرام/8142/1457/
۰ نفر