۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۰۱
کد خبر: 81021640
T T
۰ نفر
بهترین های بخش تئاتر خیابانی جشنواره فجر تقدیر شدند

تهران- ایرنا- بهترین های بخش تئاتر خیابانی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، هیات داوران این بخش در قسمت موسیقی از نصیر دامنی آهنگساز نمایش خیابانی میارجلی از ایرانشهر تقدیر كرد.

در قسمت بازیگری زن از بازیگران خردسال سعیده ذبیحی برای بازی در انتظار عطر یوسف از كرمانشاه و مریم كاظمی برای بازی در كوچی دیگر از فارسان تقدیر شد.

هیات داوران در این بخش با تقدیر از فاطمه مهدی آبادی برای بازی در انتظار عطر یوسف، جایزه بهترین بازیگر زن را به الهام ریاضت برای نمایش یك داستان كاملاً واقعی از ملایر اهدا كرد.

در قسمت بازیگری مرد نیز از میثم سرآبادانی برای نمایش املت با گوجه ایرانی از تفرش تقدیر و مصطفی كولیوندی بازیگر پرده خوانی شیرین و فرهاد مدل 92 از دهلران به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در قسمت طرح و ایده نیز هیات داوران ضمن تقدیر از سعید خیرالهی برای پرده خوانی شیرین و فرهاد مدل 92 از دهلران، علی محمد رادمنش را برای طرح و ایده نمایش چوپان ها از تهران به عنوان برگزیده انتخاب كرد.

در قسمت كارگرانی نیز علی محمد رادمنش برای نمایش چوپان ها از تهران مورد تقدیر قرار گرفت و در این بخش سعید خیرالهی كارگردان نمایش پرده خوانی شیرین و فرهاد مدل 92 از تهران برگزیده شدند.

نصرالله قادری، علی پویان و حسین عاطفی اعضای بخش تئاتر خیابانی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بودند.

سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر امشب با معرفی برترین ها به كار خود در تالار وحدت تهران پایان داد.

فراهنگ (3) ** 2024 ** 1569
۰ نفر