۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷
کد خبر: 81020986
T T
۰ نفر
استاندار البرز برآماده باش دستگاهها درپاياني سال تاكيد كرد

كرج-ايرنا- استاندار البرز گفت: تمام دستگاههاي خدمات رسان بايد با برنامه جامع روزهاي پاياني سال را مديريت كنند.

به گزارش ايرنا ،' سيد طاهر طاهري' روز شنبه درجمع مديران كل و فرمانداران استان البرز افزود: مديران دستگاههاي اجرايي به آمادگي سازي امكانات درهر شهرستان براي استقبال از بهار93 هستند.

وي ادامه داد: زيباسازي شهرها، نظارت ويژه بر بازار خريد مردم از جمله موارد قابل توجه دراين زمينه بشمارمي رود.

استاندار البرز گفت: در روزهاي پاياني سال تغيير سيماي سي و يكمين استان كشور كه شاهراه مواصلاتي 13 استان بقرار دارد بايد به نحو شايسته اي آراسته شود.

وي اضافه كرد:مساله ناهمگوني شهر با نصب بنرها و پلاكادرها و تبليغات ناموزون جدي است ؛ دغدغه اي كه نيازمند نگاه ويژه اي است.

طاهري تأكيد كرد: امر زيباسازي و پاكيزگي محيط شهري تنها نبايد محدود به ايام خاصي از سال باشد و همواره بايد شاهد زيباهايي ها و طراوت و نشاط در جاي جاي نقاط شهري باشيم.

وي خاطرنشان كرد: دراين راستا بازديدهاي شهرستاني از استان البرز صورت مي گيرد و ديدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، خانواده هاي زير پوشش بهزيستي و كميته امداد امام خميني (ره) از اهم برنامه ها خواهد بود.

وي تشكيل ستاد تنظيم بازار و دقت نظر و نظارت ويژه بر قيمت كالاهاي عرضه شده را به ويژه در ايام پاياني سال مهم دانست و گفت: تمام تلاش مسئولان بايد بر اين مدار باشد كه مردم با كمترين مشكل تأمين مايحتاج خود را به ويژه در ايام پاياني سال داشته باشند.

وي با بيان اينكه روند و مراحل ارسال نامه ها به لحظه رصد مي شود، گفت: هيچ نامه ارجاعي از استانداري نبايد نامه اي عادي تلقي شود و به سرعت بايد به نامه ها پاسخ داده شود.ك/2

2818/ 691