۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱
کد خبر: 81018986
T T
۰ نفر
مربي تيم ملي واترپلوي جوانان:تيم ايران در شرايط خوبي از آمادگي قرار دارد

كرمانشاه - ايرنا - يكي از مربيان تيم ملي واترپلوي جوانان كشورمان گفت: خوشبختانه نفرات دعوت شده به اردو در شراط خوبي از آمادگي قرار دارند و همين مسئله ما را به آينده تيم بسيار اميدوار مي كند.

'علي سكوتي' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، به آخرين وضعيت تيم ملي واترپلوي جوانان كشور و اردوي آمادگي اين تيم كه در كرمانشاه پيگيري مي شود، اشاره كرد و گفت: خوشبختانه در مدت برپايي اردوي تيم ملي بازيكنان نشان دادند كه از وضعيت خوبي برخوردارند.

وي خاطرنشان كرد: در اردوي تيم ملي كه از روز چهارشنبه در كرمانشاه برپا شده است 25 بازيكن زير 19 سال حضور دارند و تمرينات خود را منظم و بانشاط زيرنظر كادر فني انجام مي دهند.

سكوتي افزود: در تمرينات سعي شده تا بازيكنان با آخرين روش هاي تاكتيكي روز دنيا آشنا و نحوه پيدا كردن بهتر يكديگر در استخر را آموزش ببينند و خوشبختانه همين گونه نيز شده و هماهنگي آنان افزايش يافته است.

مربي تيم ملي واترپلوي جوانان ايران، ادامه داد: تيم ملي خود را براي مسابقات قهرماني آسيا كه حكم انتخابي مسابقات جهاني را نيز دارد، آماده مي كند و به همين دليل بايد بتوانيم بازيكنان را به آمادگي كامل رسانده تا در زمان اعزام به مسابقات مشكلي نداشته باشيم.

سكوتي با تاكيد بر اينكه امروز تمام تيم هاي آسيايي برنامه هاي مفصلي براي آمادگي هرچه بيشتر خود در دستور كار قرار داده اند، افزود: ما نيز اردوهاي تداركاتي مختلفي را برپا كرده تا از غافله مدعيان عقب نمانيم.

وي در پايان گفت: خوشبختانه امكانات مناسب براي برپايي اردوي تيم ملي در كرمانشاه فراهم شده و تمام اردونشينان از اين امكانات و مهمان نوازي مردم كرمانشاه رضايت دارند.ك/3

7458/567