۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰:۲۰
کد خبر: 81018784
T T
۰ نفر

سرپرست فرمانداري شهرستان بيجار معرفي شد

۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰:۲۰
کد خبر: 81018784
سرپرست فرمانداري شهرستان بيجار معرفي شد

بيجار - ايرنا - سرپرست فرمانداري شهرستان بيجار عصر روز پنجشنبه در ششمين جلسه شوراي اداري شهرستان بيجار و با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان و نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي معرفي شد.

به گزارش ايرنا، در اين آيين ضمن تقدير از خدمات حمدالله كريمي، فرماندار سابق شهرستان بيجار، باقر جدي امين پور به عنوان سرپرست فرمانداري اين شهرستان معرفي شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان در اين جلسه جذب مردم و جلب رضايت و كسب اعتماد عمومي را هنر مديران موفق دانست و گفت: مسوليت در نظام اسلامي، فرصتي ارزشمند براي خدمت به مردم است.

ايرج حسن زاده با تبريك سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، به فاصله مردم از حكومت در رژيم طاغوت اشاره كرد و گفت: جمهوري اسلامي ايران بر خود مي بالد كه مردمي ترين انقلاب دنياست و در اين برهه از عمر پرخير و بركت خود، ارتباط مناسب سه قوه، باعث تقويت و استحكام نظام شده است.

وي در ادامه به تشريح برنامه هاي بزرگداشت ايام الله دهه فجر در استان پرداخت و گفت: مسوولين وظيفه دارند در اين ايام بيش از گذشته خدمات و دستاوردهاي انقلاب را به مردم اطلاع دهند.

بياتيان نماينده مردم شهرستان بيجار در مجلس شوراي اسلامي هم در اين جلسه ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي كريمي فرماندار سابق بيجار گفت: مشورت و اقدامات كارشناسانه براي مسوولين ، بسيار ضروري است.

وي در ادامه با مثبت ارزيابي كردن تعامل مجلس و دولت، نگاه جهادي به تمامي مشكلات را از سوي مسوولين ضروري دانست و گفت: شفاف سازي، سلامت اقتصادي و برخورد قاطع با مفسدين اقتصادي، هدف اصلي دولت و مجلس است.

بياتيان، تغيير مديريت در كردستان و ساير نقاط كشور را بر اساس رويكرد دولت بر مبناي تدبير و اميد دانست و اظهار كرد: بايد اين تغييرات موجب ارتقاء رضايتمندي مردم منطقه باشد.

حجت الاسلام مرادي امام جمعه بيجار هم در اين جلسه با اشاره به احاديث و روايات قرآني در خصوص مسووليت و مديريت در نظام اسلامي گفت: تعامل و هماهنگي در بين تمامي مديران، امري ضروري است.ك/2

533