۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۴۵
کد خبر: 81018235
T T
۰ نفر
تخصيص بموقع اعتباردراجراي كامل طرح تعريض محوركندوان تاثيردارد

نوشهر- ايرنا - رييس اداره راه و شهرسازي چالوس ، مساعد بودن شرايط جوي ، تخصيص بموقع اعتبارات و نيز همكاري مسوولان نهادهاي ذيربط در اجراي كامل طرح تعريض بخشي ازمحوركندوان (چالوس - كرج ) را بسيار تاثيرگذار دانست.

'رضا كاوه ' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارايرنا با اشاره به اين كه اين طرح ملي به طول حدود 10 كيلومتر از دو سال پيش در حال اجرا است ، افزود : اين طرح در دو بخش يعني حدود پنج كيلومتر آن از منطقه دوآب تا مرزن آباد و بقيه هم از مرزن آباد تا ميجلار در حال اجرا و تعريض است.

وي در پاسخ به اين سوول كه اعتبارات هزينه شده و ميزان پيشرفت فيزيكي اين طرح از زمان اجرا تاكنون چقدر بوده است ، اظهاربي اطلاع كرد و گفت : با توجه به ملي بودن طرح و تخصيص اعتبارات آن از اداره كل راه و شهرسازي مازندران ، اين نهاد دربعد نظارتي و هماهنگي ميان عوامل اجرايي طرح مشاركت دارد.

او ياد آورد شد : درحال حاضر عمليات روكش آسفالت منطقه دوآب به مرزن آباد تا حدودي انجام شده است و اكنون بيشتر فعاليت پيمانكار براي به پايان رساندن بقيه طرح ازمرزن آباد تا ميجلار است.

رييس اداره راه و شهرسازي چالوس با اشاره به فرصت اندك باقي مانده تا پايان سال و تراكم ترافيكي جاده به دليل ورود مسافران و گردشگران درتعطيلات نوروزي ، براي شتاب بخشي در روند اجراي طرح خواستار همكاري همه جانبه مسوولان شد.

به گفته كاوه ، اكنون در روزهاي شنبه تا سه شنبه هرهفته بين ساعات 21 تا 8 صبح روز بعد اين جاده بسته است و اين وضعيت تا شانزدهم ماه جاري نيز ادامه دارد.

حدود 80 كيلومتر از محور ارتباطي چالوس - كرج (كندوان ) جزوه حوزه استحفاظي چالوس از شهرستان هاي غرب مازندران است.ك/3

624/1654