۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷
کد خبر: 81017773
T T
۰ نفر
هفت میلیارد ریال بین دهیاری های كهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

گچساران - ایرنا - مدیركل دفتر امور روستایی استانداری كهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت میلیارد ریال اعتبار امسال بین دهیاران دارای شرایط این استان توزیع شد.

ابراهیم فتاح پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال 15 میلیارد ریال اعتبار از محل قانون مالیات بر ارزش افزوده برای بخش عمران و جاری دهیاری های كهگیلویه و بویراحمد جذب شد.

وی بیان كرد: سایر اعتبارات تا پایان سال مالی بین دهیاری های دارای شرایط كهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

فتاح پور اظهار كرد: این اعتبار برای ساخت ساختمان دهیاری ها، بهسازی معابر، پسماند روستایی، روشنایی معابر و توسعه فضای سبز دهیاری ها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان كرد: اعتبارات در نظر گرفته شده با نظارت كامل و دقیق بخشداران و در راستای توسعه، عمران و آبادانی روستاها هزینه می شود.

فتاح پور با اشاره به خدمات دهیاری ها در روستاها، ابراز داشت: در سال های اخیر اعتبارات قابل توجهی در قالب طرح ها و پروژه های پیشنهادی دهیاری ها به روستاهای كهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته كه امید است با پیگیری های بخشداران این روند تداوم و استمرار داشته باشد.

وی افزود: 60 درصد اعتبارات اختصاص یافته عمرانی و مابقی نیز در بخش جاری هزینه خواهد شد.

فتاح پور گفت: یك هزار و 676 روستا در كهگیلویه و بویراحمد وجود دارد كه از این تعداد 449 مورد دارای دهیاری است.

وی بیان كرد: 273 دهیاری جدید به دهیاری های كهگیلویه و بویراحمد در سال جاری اضافه خواهد شد.

فتاح پور اظهار كرد: توزیع اعتبارات بین دهیاری های كهگیلویه و بویراحمد بر اساس گزارش پیشرفت فیزیكی طرح ها و جمعیت روستاها قابل پرداخت است.

7461/671