۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۲۷
کد خبر: 81011961
T T
۰ نفر
بوناچيچ: از برخي بازيكنان مس انتظار بيشتري داشتم

كرمان- ايرنا- سرمربي تيم مس كرمان با تاكيد بر اينكه بازيكنان ما بايد در ديدار مقابل نفت تهران بيشتر تلاش مي كردند، گفت: از برخي بازيكنان مس انتظار بيشتري نسبت به آنچه در زمين نشان دادند، داشتم.

به گزارش ايرنا، 'لوكا بوناچيچ' عصر يكشنبه پس از ديدار دو تيم مس كرمان و نفت تهران در نشست خبري در جمع خبرنگاران افزود: تيم نفت از استحكام و قدرت بيشتري نسبت به مس برخوردار بود و موفق شد پيروز شود.

وي ادامه داد: البته زمين مسابقه نيز خراب بود و همين مسئله شانس خوبي براي گلزني نمي توانست خلق شود.

بوناچيچ، اظهار كرد: همانطور كه مسابقه پيش مي رفت برتري محسوسي داشتيم اما نتوانستيم خطرناك باشيم.

وي گفت: بسياري از بازيكنان ما به دلايل عدم آمادگي بدني يا ترس از شكست و يا فشاري كه بر روي آنها بود، به سختي كار مي كردند اما خيلي دوست داشتند كه پيروز شوند اما شايد توان آنها همين قدر بود.

سرمربي تيم مس كرمان افزود: بازيكنان ما بايد بدانند براي اينكه بتوانيم چنين حريفي را ببريم بايد تلاش بيشتري انجام دهند، اگرچه آنها تا آخرين لحظه مي جنگند.

وي تصريح كرد:قرار داشتن در اين شرايط تيم مس كرمان براي مربيان يك ماجراجويي مثبت است زيرا تسليم شدن و ديگران را مقصر دانستن راحترين كار ممكن است و من اينگونه نيستم.

بوناچيچ، با اشاره به اينكه هادي تاميني براي اين ديدار مصدوم بود و نتوانسته بود تمرين كند، گفت: ما در اين ديدار به دنبال استفاده از داشته هايي بوديم كه صد در صد آماده باشند.

وي با انتقاد دوباره از زمين مسابقه گفت: نبايد يك ديدار در ليگ حرفه اي فوتبال در چنين زميني برگزار شود، كه اين موضوع به همراه اينكه با وجود اينكه ما از يك مهاجم بيشتر استفاده كرديم اما توپ هاي سوم را از دست مي داديم و نمي توانستيم به گل برسيم.

سرمربي تيم مس كرمان گفت: من به اين تيم آمدم تا با كار و تلاش اوضاع را بهتر كنم و به جلو ببرم كه اميدواريم در ديدار بعدي با رسيدن بازيكنان مصدوم بتوانيم به نتيجه لازم برسيم.

وي افزود: پنج روز ديگر با تيم استقلال تهران در كرمان بازي داريم و نوبتي هم كه باشد بايد بعد از اين همه شكست، اين ديدار را ببريم.

مس كرمان با نتيجه يك بر صفر مغلوب نفت تهران شد.ك/2

7443/2624