۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 81010144
T T
۰ نفر

قماربازان بازارچه گجيل تبريز دستگير شدند

۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 81010144
قماربازان بازارچه گجيل تبريز دستگير شدند

تبريز - ايرنا - فرمانده انتظامي كلانشهر تبريز از دستگيري قماربازان بازارچه گجيل خبر داد.

سرهنگ يعقوب حاذق كوچه باغي روز شنبه به خبرنگاران گفت: برابر گزارش كلانتري 16 تبريز در پي اطلاعات واصله مبني بر اينكه كه تعدادي افراد در ساعت هاي مختلف با استفاده از آلات قمار مانند ورق، سكه، كارت و ... اقدام به پهن بساط قمار مي كنند، بررسي موضوع در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي ها مشخص شد اين افراد براي فرار از گرفتار شدن در چنگال قانون افرادي را به عنوان خبرچي در محل هاي ورودي و خروجي مي گذارند كه به محض مشاهده ماموران مطلع و محل را ترك و يا آلات قمار رامخفي كنند.

سرهنگ حاذق گفت: با تدابير لازم و اخذ دستور قضايي در جهت مقابله و برخورد با افراد قمار باز و مزاحمان اصناف و كسبه و كوتاه كردن دست متخلفان از بازارچه گجيل و ارتقا امنيت اجتماعي شهروندان در يك عمليات برنامه ريزي شده در داخل بازارچه گجيل شش نفر از قماربازان در حالي كه بساط قمار پهن و مشغول بازي بودند دستگير شدند.

وي افزود: در بازرسي از نامبردگان از هركدام مبالغي وجه نقد و سه عدد كارت خالي كه يكي از كارت ها داراي نوار چسب سياه رنگ جهت استفاده در امر قمار بود را كشف و ضبط و با تشكيل پرونده قضايي به دادسرا اعزام و ازآن طريق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي كلانشهر تبريز گفت: همچنين در يك عمليات ديگر در بازارچه گجيل شش نفر ديگر ازقمار بازان دستگير و با تشكيل پرونده قضايي به مرحع قضايي اعزام و از آن طريق روانه زندان شدند.

6120/587