۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 81009826
T T
۰ نفر
مربي تراكتورسازي تبريز: با هدف كسب سه امتياز به مصاف ملوان مي رويم

تبريز - ايرنا - مربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: با هدف كسب پيروزي و هر سه امتياز به مصاف ملوان انزلي مي رويم.

كاظم محمودي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با بيان اينكه تراكتورسازي بايد براي باقي ماندن دركورس قهرماني بر رقباي خود پيروز شود، اظهاركرد: ما بايد در برابر تمام تيم هايي كه با آنها در هفت هفته باقي مانده مصاف داريم محكم و هجومي بازي كنيم تا با جبران امتيازات از دست رفته همچنان در ميان مدعيان قرار داشته باشيم.

وي افزود: پس از بازي مقابل راه آهن در جام حذفي و ارايه بازي زيبا و نتيجه بخش، تمرينات خوب و منظمي را در تهران برگزار كرديم و تمام نفرات تيم با آمادگي كامل روحي و رواني و فني براي مقابله با ملوان آماده شده اند.

محمودي آرامش موجود در تيم تراكتورسازي را مناسب خواند و گفت: پس از موفقيت در جام حذفي آرامش بسيار مطلوبي بر باشگاه حاكم شده و اميدواريم با كسب سه امتياز مقابل ملوان اين وضعيت تثبيت و تداوم يابد.

وي هدف اصلي تراكتورسازي مقابل ملوان را ارايه بازي زيبا و كسب سه امتياز عنوان كرد و افزود: ما براي تساوي به انزلي نمي رويم بلكه هدف و تصميم اعضاي تيم كسب برد در اين ديدار مهم است.

محمودي گفت: در طول اين هفته به جز محمد ابراهيمي ساير مصدومان مثل مهدي كياني و فرشيد طالبي همراه ساير بازيكنان تمرين كرده و براي ديدار با ملوان بازيكن محروم نيز نداريم.

وي با بيان اينكه هم اكنون شرايط تيم تراكتورسازي به حالت عادي برگشته است، گفت: نبايد از زحمات جمشيد نظمي مديرعامل باشگاه در برقراري اين شرايط غافل بود چرا كه طي روزهاي ايخر ايشان تلاش هاي زيادي براي ايجاد آرامش در تيم انجام داده اند.

ديدار تيم هاي تراكتورسازي تبريز و ملوان از هفته 24 ليگ برتر فردا /يكشنبه/ در ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي شود.

ديدار رفت اين دو تيم در تبريز با تساوي 2 بر 2 خاتمه يافت.

7236/587