۲۴ دی ۱۳۹۲، ۲۱:۱۷
کد خبر: 80995444
T T
۰ نفر
فرماندار شوط: بركات نظام اسلامي بايد هنرمندانه براي مردم تبيين شود

شوط، اروميه - ايرنا - فرماندار شوط گفت: دستاوردها و بركات عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد به طور خلاقانه و هنرمندانه براي عموم مردم تبيين و تشريح شود.

علي پيام روز سه شنبه در جلسه ستاد دهه مبارك فجر كه به منظور هماهنگي و برنامه ريزي براي برگزاري برنامه هاي ايام پيروزي انقلاب اسلامي ترتيب يافت افزود: دهه مبارك فجر فرصتي ارزشمند و مناسب براي انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به جوانان و نسل هاي آينده است.

وي اظهار كرد: تبيين هنرمندانه دستاوردها و بركات عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد در اولويت كاري دست اندركاران و خدمتگزاران نظام قرار گيرد.

وي افزود: ايام الله دهه فجر يادآور رهايي ملت بزرگ ايران اسلامي به رهبري حضرت امام خميني (ره) از ظلم و ستم و تسلط بيگانگان بر اين كشور است و اين رهايي پاداشي بود كه خداوند تبارك و تعالي به پاس همبستگي و سلحشوري و ريخته شدن خون هاي پاك مردم با بصيرت و هميشه سرافراز ايران ارزاني داشت.

فرماندار شوط افزود: امروز به بركت نظام و رهبري، ايران اسلامي افتخارات بزرگي را در سطح منطقه و دنيا رقم زده است و پس از سي و پنج سال از انقلاب اسلامي به نيكي ياد مي كنند.

در ادامه اين جلسه بعد از بحث و تبادل نظر بين اعضا، 17 كميته تخصصي براي برگزاري هرچه با شكوهتر برنامه هاي ستاد دهه مبارك فجر در اين شهرستان تشكيل شد.

7128/۵۸۱