۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۲۹
کد خبر: 80995162
T T
۰ نفر
بايداز توان بخش خصوصي براي توسعه و تجهيزفضاهاي ورزشي بهره بيشتري برد

شهرقدس – ايرنا - نماينده مردم شهرستانهاي قدس، ملارد و شهريار در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به كمبودها و كاستي ها در حوزه ورزش، گفت: بايد از توان و ظرفيت بخش خصوصي براي توسعه و تجهيز فضاهاي ورزشي بهره بيشتري برد.

به گزارش ايرنا، 'حسين گروسي' روز سه شنبه در نشست جمعي از مسوولان و روساي هيات هاي شهرستان قدس، با تاكيد برلزوم جذب حاميان مالي در حوزه ورزش، افزود: حوزه ورزش با مشكلات فراواني مواجه است و رفع آنها نيازمند عزم همگاني است.

وي با اشاره به اهميت و جايگاه ورزش، اظهار كرد: تخصيص يك درصد از درآمدهاي عمومي موجب تحولات چشمگير در حوزه هاي مختلف ورزش خواهد شد.

گروسي به نوپا بودن وزارت ورزش و جوانان اشاره كرد و افزود: انتظار بر اين است كه خانواده ورزشي نظرات و ديدگاه هاي خود را به مسوولان ورزش منعكس كنند تا با همراهي، تعامل و همفكري مشكلات رابرطرف كنيم .

فرماندار قدس نيز به كمبود فضاهاي ورزشي در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: اقدامات جدي تري براي رفع اين معضل در شهرستان قدس بايد به عمل آيد.

'نورمحمد فردي' افزود: بايد از توان بخش خصوصي براي تكميل و راه اندازي استخر و سالن ورزشي سرپوشيده هفت جوي بهره برد تا رضايت مردم منطقه كسب شود.

وي با اشاره به اينكه همه ورزش ها لزوما به تجهيزات، امكانات گران قيمت و سالن اختصاصي نياز ندارند، گفت: ورزش هايي همچون دو و ميداني را مي توان در اين شهرستان فعال كرد و فرمانداري آماده هر گونه كمك و حمايت است.

معاون هماهنگي امور شهرستانهاي اداره كل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: نيمي از افتخارات ورزشي كشور متعلق به اين مجموعه است كه جوانان شهرستان هاي استان نيز در آن نقش چشمگيري دارند.

'مهران سرپرست' به دغدغه هياتهاي ورزشي شهرستان هاي استان تهران اشاره كرد و افزود: بايد زمينه همگاني كردن ورزش را فراهم كنيم تا شور، سرزندگي و نشاط به جامعه تزريق شود.

تهرام/5570/ 699
۰ نفر