۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۰۰
کد خبر: 80994865
T T
۰ نفر
مسوولان و معتمدان ايرانشهر با شهدا تجديد ميثاق كردند

ايرانشهر- ايرنا - مسوولان و معتمدان شهرستان ايرانشهر با حضور بر گلزار شهدا ضمن غبارروبي و عطر افشاني مزار شهيدان بار ديگر با آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و شهداي 8 دفاع مقدس تجديد ميثاق كردند.

به گزارش ايرنا، فرماندار شهرستان ايرانشهر روز سه شنبه در اين آيين با تبريك هفته وحدت و ميلاد با سعادت حضرت محمد(ص) گفت: مردم ولايتمدار شهرستان ايرانشهر اعم از شيعه و سني قرن هاست كه در كنار هم زندگي مسالمت آميزي دارند و نمادي از وحدت در كشور شده اند.



'رحمدل بامري' نياز امروز امت اسلامي را وحدت و انسجام دانست افزود: استكبار جهاني به دنبال اختلاف بين مسلمانان است كه بايد مسلمانان جهان با هوشياري و بيداري توطئه هاي دشمنان را خنثي كنند.



بامري اضافه كرد: شيعه و سني در دوران هشت سال دفاع مقدس در كنار هم از دستاوردهاي انقلاب دفاع كردند و در راه حفظ ارزش هاي اسلام و انقلاب شربت شهادت نوشيدند.



فرماندار ايرانشهر گفت: دشمنان ايران اسلامي از اينكه شيعه و سني در كنار يكديگر زندگي مسالمت آميزي دارند عصباني ونارحت هستند و با حيله گري و توطئه در تلاش براي ايجاد اختلاف ميان مردم هستند اما به ياري خدا و با هوشياري ملت مسلمان ايران همواره شكست خورده اند.



وي اظهار داشت: مسوولان و معتمدان طوايف ايرانشهر اعم از شيعه و سني امروز با حضور در گلزار شهدا علاوه بر تجديد ميثاق با شهدا يك بار ديگر وحدت و انسجام خود را در هفته وحدت به جهانيان ثابت كنند. ك/2

7314/7437 / 653