۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۰۳
کد خبر: 80991434
T T
۰ نفر

سرپرست فدراسيون:

قايقراني در 26 استان فعال است

۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۰۳
کد خبر: 80991434
قايقراني در 26 استان فعال است

قزوين-ايرنا- سرپرست فدراسيون قايقراني گفت: اين رشته هم اكنون در 26 استان مختلف كشور فعال مي باشد.

'احمد گواري' روز يكشنبه در حاشيه مجمع انتخابات رياست هيات قايقراني استان قزوين در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: فعاليت در اين رشته نوپا نيازمند داشتن امكانات آبي از جمله درياچه ها، سدها و استخرها است كه در اين رابطه تلاش شده تا زمينه فعاليت قايقرانان در اين مكان ها به خوبي فراهم شود.

وي با اشاره به فعاليت 11 هزار قايقران در كشور به عنوان ورزشكاران سازمان يافته اين فدراسيون، گفت: با توجه به وضعيت فدراسيون و تعطيلي اردوهاي تيم ملي از قبل، در مدت اخير تمرينات تيم ملي در بخش روئينگ و آب هاي آرام با حضور نفرات منتخب از سرگرفته شده است.

اين مسوول ورزشي با اشاره به پيش رو بودن مسابقات آسيايي اينچوان كره جنوبي، اضافه كرد: در فرصت باقي مانده تلاش مي كنيم تا نفرات آماده را به تمرينات تيم ملي دعوت و اردوهاي مناسبي را براي آنان برگزار كنيم.

سرپرست فدراسيون قايقراني در خصوص وضعيت امكانات اين رشته از جمله قايق نيز بر بيشترين استفاده از امكانات موجود تاكيد كرد و گفت: به خاطر محدوديت منابع مالي و تحريم ها دچار كمبود قايق هستيم اما براي خريد و وارد كردن اين وسيله و ساير تجهيزات حداقلي مورد نياز ورزشكاران برنامه ريزي كرده ايم تا بخشي از كمبودها مرتفع شود.

اين مسوول در پايان از برگزاري انتخابات رياست فدراسيون قايقراني ظرف 10 روز آينده خبر داد و گفت: اين انتخابات با حضور هفت نامزد برگزار خواهد شد.

7392/ 1644