۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 80988175
T T
۰ نفر
هوشياري در برابر دشمن ملت ايران را شكست ناپذير كرده است

سيرجان-ايرنا- امام جمعه موقت سيرجان گفت: ملت ما حول محور ولايت فقيه به وحدت و بصيرت رسيد و توانست هر حركت دشمنان را در برابر نظام اسلامي خنثي كرده و آنها را به نقطه قوت در برابر توطئه هاي ديگر دشمن تبديل كند و امروز به يك ملت شكست ناپذير تبديل شود.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'حسين حيدري' با اشاره به سخنان رهبري معظم انقلاب در ديدار با جمع زيادي از مردم قم، افزود: استكبار جهاني در برابر ملت ايران و نظام اسلامي در موضع ضعف قرار دارد و اگر هر حركت سازنده نظام اسلامي را در كنفرانس قدرت هسته اي ايران به نفع خود تعبير مي كند تا به جهان بگويد نظام اسلامي در تنگنا قرار گرفت و در اين كنفرانس حضور يافت بايد بدانند ملت ما 35 سال مورد تهاجم استكبار قرار دارد و هر ترفند و توطئه ممكن عليه اين ملت انجام شد و باز هم انجام مي شود ولي اين ملت مقتدرتر از هرروز است.

وي تاكيد كرد: خوب است كه دشمنان عبرت گيرند و در برابر خواسته ملت ايران كه پشتوانه نظام اسلامي هستند، پايبند به قوانين بين المللي باشند.

خطيب موقت جمعه سيرجان به كشتارها، ترورها و انفجارهاي مختلف در يك سال گذشته در عراق، افغانستان، فلسطين، سوريه، پاكستان و لبنان اشاره كرد و گفت: هزاران نفر فقط طي اين مدت در اين كشورها كشته شدند كه جاي پاي امريكا و اسراييل در اين كشتارها قابل مشاهده است حال چگونه اين مستكبران مدافع حقوق بشر براي ساير كشورها هستند در حالي كه منافع خود را بر حقوق همه جهان ترجيح مي دهند و از هيچ جنايتي براي اين منافع مادي رويگردان نيستند.

حجت الاسلام حيدري به هفته وحدت هم اشاره كرد و گفت: در اسلام، وحدت امت اسلام در برابر دشمنان يا اصل است اما امروز سردمداران كشورهاي اسلامي دست به دست دشمنان اسلام داده اند تا ملت هاي خود را نابود كنند كه مطمئن باشند پيروزي و حق از آن ملت ها است و به زودي اربابان اين دست نشاندگان در موضع ضعف، اينها را رها مي كنند.

وي در پايان به مناست هاي مختلف هفته اشاره كرد و همگان را به رعايت صرفه جويي در مصرف گاز و همكاري با دولت در تمامي زمينه ها سفارش كرد.ك/2

7435/2624