۱۳ دی ۱۳۹۲، ۰:۰۶
کد خبر: 80977413
T T
۰ نفر

امنيت و آرامش جامعه به بركت خون شهداست

۱۳ دی ۱۳۹۲، ۰:۰۶
کد خبر: 80977413
امنيت و آرامش جامعه به بركت خون شهداست

زرند - ايرنا - مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كرمان گفت: همه ما مديون و وامدار شهدا هستيم و امنيت و آرامش واقعي جامعه به بركت خون شهداست.

به گزارش ايرنا، محمدرضا حسني سعدي عصر پنجشنبه در هفتمين يادواره چهار شهيد روستاي هنجروئيه و هشت شهيد گمنام مسجد ابوالفضل (ع) شهرستان زرند، ولايتمداري را از مهمترين ويژگي هاي شهدا برشمرد و افزود: اگر بخواهيم شهدا از ما راضي باشند بايد مانند آنان گوش به فرمان ولايت باشيم تا سعادتمند شويم.

وي با بيان خاطراتي از شهداي گرانقدر دفاع مقدس گفت: شهدا وفادار به پيامبر (ص)، ائمه اطهار (ع)، امامت و ولايت فقيه بودند و از دين، قرآن و حق پاسداري كردند.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران كرمان بيان كرد: خداوند را شاكريم كه سايه چنين رهبر فرزانه اي و بزرگ سكاندار كشتي ايثار و از خودگذشتگي و سردمدار جبهه فداكاري و جانبازي بر سر ماست.

دبير برگزاري يادواره شهدا نيز هدف از برگزاري آن را گسترش فرهنگ شهيد و شهادت در جامعه و انتقال ارزش هاي والاي شهيدان به نسل جوان بيان كرد.

عباس محمدي گفت: اين يادواره به بركت خون شهدا هر سال باشكوه تر از سال قبل برگزار مي شود.

اين آيين معنوي با حضور فرمانده سپاه زرند و جمعي از مسوولان اجرايي، خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران و قشرهاي مختلف مردم بويژه جوانان و نوجوانان برگزار شد.

پس از پخش نماهنگ و قرائت مقاله در وصف شهيدان توسط دو نوجوان يكي از مداحان اهل بيت عصمت و طهارت به مديحه سرايي پرداخت و عزاداران به سينه زني پرداختند.ك/2

7434/8154/2624