۵ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۵۶
کد خبر: 80968722
T T
۰ نفر

حفظ آرمانهاي انقلاب وظيفه همگاني است

۵ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۵۶
کد خبر: 80968722
حفظ آرمانهاي انقلاب  وظيفه همگاني است

ساري- ايرنا- فرماندار مياندرود گفت: حفظ و مراقبت از انقلاب و دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي وظيفه همگاني است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'ارسطو قادري ' عصر پنجشنبه در آيين غبارروبي گلزار شهداي روستاي سوربن از توابع بخش گهرباران مياندرود كه به مناسبت كنگره ده هزار شهيد استان مازندران انجام شد گفت: حضور در جمع بسيجيان و خانواده هاي معظم شهدا افتخاري بزرگ است و حضور در كنار مزار شهدا نيز سبب آرامش مي شود.

وي بيان داشت: اگر ملت ايران با تبعيت از فرامين رهبري و به بركت خون پاك شهيدان در مقابل هجمه هاي دشمنان ايستادند و پيروزي انقلاب را به منصه ظهور رساندند و امروز اين وظيفه يكايك مردم است كه راهشان را ادامه دهند و براي حفظ و صيانت از ارزش‌هاي انقلاب مبارزه كنند .

وي بسيج را از افتخارات نظام مقدس اسلامي دانست و ادامه داد: همه بايد براي حفظ آرمانهاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي بسيج شويم.

فرماندار مياندرود با بيان اينكه انقلاب سال 57 انفجار نور بود گفت: امام راحل(ره) با مديريت الهي توانست همه اقشار جامعه را در اين انقلاب با خود همراه سازد.

قادري به وجود انديشه ها و تئوري هاي مختلف در اوايل انقلاب اشاره كرد و افزود:بسياري از انديشمندان انقلاب ما را سياسي، اقتصادي و فرهنگي دانستند اما حضرت امام خميني (ره) با انديشه هاي الهي خود نظريه اي جامعي ارايه كردند .

وي ادامه داد: امروز ادامه اين هدايت الهي با رهير معظم انقلاب است و همه ما گوش به فرمان رهبري هستيم چرا كه تخطي از دستورات ولايت فقيه تخطي از اسلام و گناه نابخشودني است ..ك/3

7330/402