۵ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶
کد خبر: 80967879
T T
۰ نفر
حضور فعال بانوان در عرصه هاي فرهنگي حلقه مفقوده مقابله با تهاجم نرم است

آران و بيدگل، كاشان-ايرنا- امام جمعه ابوزيدآباد آران و بيدگل گفت: حضور فعال بانوان در عرصه هاي فرهنگي حلقه مفقوده مقابله با تهاجم نرم دشمن است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'حسن مفرح زاده' روز پنجشنبه در جمع خواهران فعال فرهنگي و اجتماعي ابوزيدآباد اظهار كرد: بزرگترين خدمت به جامعه، هدايت مردم از طريق فعاليت هاي فرهنگي است.

وي افزود: زنان با نقش آفريني خود به عنوان محور تربيتي در خانواده، مي توانند راه را بر نفوذ سياست ها و ارزش هاي ضد فرهنگي دشمن ببندند.

وي بسيج را ميدان كارزار در مقابل تهاجم فرهنگي دشمن دانست و خاطرنشان كرد: يكي از بركات انقلاب اسلامي اين بود كه به شخصيت زنان در جامعه بها داده شد و اسلام نيز بين زن و مرد تفاوتي قائل نمي شود و حقوق آنها را يكسان مي داند.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج زينب كبري(س) شهر ابوزيدآباد نيز در اين مراسم گفت: متاسفانه در سال هاي اخير به نيازها و مشكلات بانوان در اين منطقه كم توجهي شده و اميدواريم با حضور امام جمعه اين مشكلات حل شود.

'فاطمه فروتن' افزود: اكنون 10 پايگاه بسيج در ابوزيدآباد و روستاهاي مجاور تحت نظر حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب كبري(س) فعاليت مي كنند و بسيجيان عضو در رده هاي سني مختلف و در قالب طرح صالحين به فعاليت هاي فرهنگي، ورزشي و علمي مشغول هستند.

شهر ابوزيدآباد از توابع بخش كويرات شهرستان آران و بيدگل در شمال استان اصفهان قرار دارد.

8132/545/1042