۳ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۱۸
کد خبر: 80965748
T T
۰ نفر
رویانیان: شیطنتی در محرومیت دهنوی رخ داده است

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در محرومیت قاسم دهنوی شیطنتی در فدراسیون فوتبال صورت گرفته كه اگر ثابت شود، ادعای خسارت خواهیم كرد.

به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان درپی اعلام مجدد محرومیت قاسم دهنوی و حضور نیافتن این بازیكن در میدان، پس از برتری سرخپوشان مقابل ملوان بندر انزلی، گفت: برای رفع محرومیت دهنوی از مسئولان باشگاه و تیم خواسته بودم پیگیری های لازم را انجام دهند. به ما گزارش شده بود كه از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ مبالغی به حساب باشگاه سپاهان واریز شده و مشكل برطرف شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز دوباره محرومیت دهنوی از حضور در میادین اعلام شد و این بازیكن كه چیزی نمانده بود وارد زمین شود به منظور جلوگیری از عواقب احتمالی به میدان نرفت. ما باز هم پس از این بازی پیگیری های خود را انجام دادیم. بر اساس گزارشی كه منتقمی قائم مقام باشگاه به من ارائه كرد، شیطنتی در فدراسیون فوتبال صورت گرفته و ما سرنخ هایی از این شیطنت پیدا كرده ایم.

وی تاكید كرد: در تاریخ سوم آذر و یك ماه پیش مبلغ 53 میلیون تومان از محل در آمدهای پرسپولیس در سازمان لیگ كسر و به حساب سپاهان واریز شده است. مدارك كتبی و استعلام مستند این پرداخت وجود دارد و ظاهراً دهنوی بیخود و بی جهت در این دو هفته از همراهی تیم پرسپولیس محروم بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: ما پیگیری های خود را انجام داده ایم و بدهی به سپاهان پرداخت شده است و شخصاً این موضوع را با رییس فدراسیون فوتبال، رییس سازمان لیگ و دبیركل فدراسیون پیگیری خواهم كرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بدهی دیگری وجود نداشته، پس چرا در حالی كه از محل درآمدهای ما مبلغ 53 میلیون تومان به حساب سپاهان واریز شده نمی گذارند، دهنوی برای پرسپولیس بازی كند. برای دفاع از حق تیم این موضوع را شخصا پیگیری خواهم كرد و اگر حقانیت ما ثابت شود، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید خسارت عدم همراهی دهنوی از سه آذر تا كنون را به ما پرداخت كنند.

ورزشی (1) **9118**1379
۰ نفر