۳ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۱۵
کد خبر: 80965422
T T
۰ نفر
بيش از 15 كيلو گرم محموله هروئين در 'خوزستان' كشف  شد

اهواز-ايرنا - جانشين فرمانده انتظامي استان خوزستان از كشف بيش از 15 كيلو گرم مواد مخدر از نوع هروئين در dمحموله جاسازي شده در خودرويي در استان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ' سيد محمد صالحي' گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر ' انديمشك' با اقدامات اطلاعاتي و همكاري سربازان گمنام امام زمان(عج)، از يكدستگاه خودرو پرايد كه قصد انتقال مواد مخدر را به استان خوزستان داشت مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با كنترل محور پل دختر، انديمشك، خودرو پرايد سفيد رنگ حامل مواد مخدر را با يك نفر سرنشين و يكدستگاه خودرو ديگر كه در حال اسكورت خودرو حامل مواد بود را شناسايي كه پس از رسيدن به ايست و بازرسي پل زال شهرستان انديمشك هردو خودرو توقيف شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انديمشك در بازرسي از خودرو پرايد مقدار15 كيلو و 500 گرم هروئين را كه بطرز ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف و ضبط كردند.

سرهنگ صالحي در خاتمه با اشاره به توقيف دو دستگاه خودرو و دستگير ذو نفر سوداگر مرگ خاطرنشان كرد متهمان پس از تشكيل پرونده راهي مراجع قضايي شدند.

643/538