۳ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۰۹
کد خبر: 80965319
T T
۰ نفر
دو قايقران كرمانشاهي به اردوي تيم ملي آب هاي آرام دعوت شدند

كرمانشاه - ايرنا - مرحله سوم اردوي آمادگي تيم ملي قايقراني آب هاي آرام كشورمان با حضور 16 ورزشكار برگزار خواهد شد كه دو قايقران كرمانشاهي نيز در ميان آن ها حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا،'افشين شعباني' و 'علي اجاقي' دو قايقران كرمانشاهي هستند كه به اردوي تيم ملي آب هاي آرام كشورمان دعوت شده اند.

شعباني در بخش كاياك و اجاقي نيز در قسمت كانو كانادايي حضور دارند.

سومين مرحله از اردوي تيم ملي آب هاي آرام مردان از ششم دي ماه آغاز و تا 26 همين ماه در درياچه آزادي تهران ادامه خواهد داشت.

اين اردو به منظور آمادگي هرچه بيشتر قايقرانان كشورمان به منظور حضوري موفق در مسابقات آسيايي اينچوان كره جنوبي برپا خواهد شد.

ايرج اقليمي سرمربي تيم ملي كاياك و الياس اقليمي سرمربي كانو كانادايي كشورمان هستند.

احمدرضا طالبيان از اصفهان، عليرضا عليمحمدي از البرز، حميدرضا تركي از بوشهر، بابك دربان از تهران، افشين شعباني از كرمانشاه، سعيد فضل اولي و علي آقاميرزايي از گيلان و امين بوداغي و فرزين اسدي از مازندران نفرات دعوت شده در بخش كاياك هستند.

علي باجلان و كيا اسكنداني از تهران، شاهو ناصري از كردستان، علي اجاقي از كرمانشاه، عادل مجللي از گلستان، محسن سعادتخواه از گيلان و پژمان ديوسالاري از مازندران نيز در بخش كانو كانادايي به اردوي تيم ملي دعوت شده اند.ك/3

7458/567