۲ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۴۳
کد خبر: 80963930
T T
۰ نفر
اصفهان ميزبان ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب

تهران - ايرنا - ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب اصفهان با حضور و مشاركت ده ها بنگاه اقتصادي، شركت، كارخانه و واحدهاي توليدي داخلي و خارجي از 14 لغايت 17 دي ماه جاري در محل دائمي نمايشگاه هاي استان اصفهان برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا، در ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب اصفهان؛ علاوه بر شركت هاي خارجي، شركت ها، واحدهاي صنعتي و نهادهاي دولتي و نيمه دولتي كشورمان از استان هاي تهران، اصفهان، مشهد، البرز، قزوين، فارس و يزد نيز حضور فعال دارند.

ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب اصفهان در دو سالن مجزا و در مساحتي بالغ بر 4500 متر مربع برگزار خواهد شد.

در اين نمايشگاه؛ انواع لوله و اتصالات چدني، فلزي و پلي اتيلن، سيستم هاي تصفيه آب و فاضلاب، آب شيرين كن و مواد شيميايي مرتبط، شركتهاي مشاور، پيمانكاران پروژه هاي سد و نيروگاههاي برق آبي، تونل هاي آبرساني، سيستم هاي پمپاژ،‌ انتقال و آبرساني، شبكه هاي توزيع، سيستم هاي جمع آوري فاضلاب و تصفيه خانه، سيستم هاي آزمايشگاهي، انواع شيرآلات صنعتي، پمپ هاي صنعتي و اتصالات مرتبط،‌ فيلتر هاي صنعتي، مخازن و سيستم هاي آبياري و زهكشي و آبياري قطره اي ارائه و در معرض ديد علاقمندان قرار مي گيرد.

در ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب اصفهان همچنين موسسات تحقيقاتي و آموزشي، انجمن لوله و اتصالات پي وي سي، نشريات مرتبط، ماهنامه عمران آب، نشريه مهندسي آب، نشريه لوله، نشريه مقاوم سازي و بهسازي و غيره حضور دارند.

رئيس اجرائي ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب اصفهان، به مهمترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: ارايه تحول ها و پيشرفت هاي صنعت آب و فاضلاب، معرفي توانمندي ها و قابليت هاي فني و تخصصي اين صنعت، ايجاد و تقويت ارتباط هاي علمي و همچنين فراهم كردن بستر مناسب براي همكاري هاي مشترك و تبادل اطلاعات و آگاهي از آخرين دستاوردهاي علمي صنعت آب و فاضلاب، مهمترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.

آموخته افزود: قرار گرفتن ايران در منطقه خشك با متوسط بارش يك سوم ميانگين بارندگي جهان، افزايش جمعيت، توسعه شهرنشيني و پيشرفت روز افزون شهرهاي بزرگي همچون تهران، تبريز، مشهد و اصفهان، موجب استفاده بي رويه از منابع آبي شده و نياز به آب شيرين و ضرورت بر حفظ آن را بيشتر كرده است و ما تلاش مي كنيم اين مهم را در چنين نمايشگاههائي اطلاع رساني كرده و توجهات را نسبت به آن افزايش دهيم.

اقتصام/1594
۰ نفر