۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷
کد خبر: 80952486
T T
۰ نفر

نجفی عملكرد مشایی را قابل دفاع نمی داند

۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷
کد خبر: 80952486
نجفی عملكرد مشایی را قابل دفاع نمی داند

تهران - ایرنا - رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی اعلام كرد سخنان رییس سازمان درباره اینكه تمام گذشته را نباید زیر سوال برد به هیچ وجه به معنای دفاع از عملكرد مشایی نیست.

محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز شنبه و در دیدار با پژوهشگران در پاسخ به انتقادهای یكی از پژوهشگران نسبت به اقدامات هشت سال گذشته اعلام كرده بود كه تمام گذشته را نباید زیر سوال برد و قضاوتها باید منصفانه باشد، بر این اساس بخشی از كارهای انجام شده قابل دفاع است.

رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در این باره گفت: دكتر نجفی هشت سال گذشته را به دو دوره تقسیم كرد و چهار سال نخست را در قیاس با چهار سال دوم كه در آن تصمیمات نسنجیده بسیاری از جمله انتقال پژوهشگاه گرفته شد قابل دفاع تر دانست كه این به هیچ عنوان به معنای دفاع از عملكرد مشایی به طور مطلق در دوره مدیریتش نیست.

امین عارف نیا گفت: دكتر نجفی رویكرد جدید سازمان را متوقف نماندن در گذشته و نگاه به آینده دانست و بیان رنج ها و نابسامانی های گذشته را تنها با هدف كسب تجربه و استفاده از آن ها برای برنامه ریزی آینده لازم دانست.

فراهنگ ** 1418
۰ نفر