۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۵
کد خبر: 80952082
T T
۰ نفر
80 درصد واحدهای مسكن مهر لرستان تا سال 93 تعیین تكلیف می شود

خرم آباد – ایرنا – استاندار لرستان گفت: مدیریت ارشد استان در تلاش است حداقل 80 درصد واحدهای مسكن مهردر این استان را تا پایان سال آینده تعیین تكلیف كرده و به متقاضیان تحویل دهد.

هوشنگ بازوند روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه مسكن مهر لرستان مشكلات بسیاری داشته كه جانمایی نامناسب سایت های مسكن در خرم آباد و نورآباد از مهترین این مشكلات به شمار می رود.

وی با بیان اینكه این جانمایی های نادرست موجب افزایش هزینه های اجرای طرح شده اظهار داشت: در برخی سایت های مسكن مهر لرستان، بیش از 130 میلیون ریال اعتبار به ازای آماده سازی زیرساخت یك واحد مسكونی نیاز است.

استاندار لرستان همچنین ساختار های اشتباده در ساخت و ساز را از دیگر مشكلات پروژه مسكن مهر لرستان عنوان كرد و گفت: تعاونی های تشكیل شده مسكن مهر لرستان تخصصی نبوده و همین امر موجب كاهش كمی و كیفی این طرح در استان شده است.

بازوند تصریح كرد: طرح مسكن مهر از مطالبات عمومی مردم استان بوده و باید در سریع ترین زمان ممكن و با كیفیت مطلوب به متقاضیان تحویل داده شود.

از مجموع سهیمه 45 هزار واحدی مسكن مهر لرستان 18 هزار واحد دولتی و مابقی خود مالك بوه كه از این تعداد 28 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

7269/630/681
۰ نفر