۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 80947924
T T
۰ نفر
حمايت از كارآفرينان برتر در اولويت فني وحرفه اي كشور است

ياسوج - ايرنا - رييس سازمان فني و حرفه اي كشور گفت: يكي از سياست هاي اين سازمان در سطح ملي براي اشتغالزايي گسترده ، شناسايي و استعداديابي كارآفرينان برتر است .

كوروش پرند، روز پنجشنبه در بازديد از آموزشگاه هاي فني و حرفه اي شهرستان بهمئي استان كهگيلويه و بويراحمد در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود:صاحبان صنايع در رشته هاي خاص شناسايي مي شوند وپس از تشكيل يك كميته از امكانات صندوق مهر امام رضا(ع) و اداره تعاون ، براي راه اندازي كسب وكار از آنها استفاده مي شود.

معاون وزير تعاون،كارورفاه اجتماعي اظهاركرد: اين ايده در بيشتر شهرستان هاي كشور نتيجه مثبت داشته است و افراد زيادي از اين طريق صاحب حرفه و شغل شدند .

پرند بيان داشت:ساختمان مركز فني و حرفه اي بهمئي 83 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و با تمهيدات انديشيده شده اين مكان به زودي تكميل و به بهره برداري خواهد رسيد.

رييس سازمان فني و حرفه اي كشور ادامه داد:هم اينك 700 آموزشگاه ثابت و 13هزار و 500 آموزشگاه آزاد براي آموزش در پادگان ها زندان ها، دانشگاه ها، صنايع ، زنان خانه دار ،خدمات، كشاورزي و صنعت مشغول به فعاليت هستند و سالانه دو ميليون نفر در مراكز فني و حرفه اي آموزش هاي لازم را فرا مي گيرند.ك/3

7534/671 /679
۰ نفر