۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶
کد خبر: 80947821
T T
۰ نفر

بصيرت بهترين راهكار مقابله با جنگ نرم است

۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶
کد خبر: 80947821
بصيرت بهترين راهكار مقابله با جنگ نرم است

تبريز - ايرنا - فرمانده سپاه عاشورا گفت: خودسازي و بصيرت بهترين و اصلي ترين راهكار مقابله با جنگ نرم دشمنان عليه نظام اسلامي است.

سردار سرتيپ دوم پاسدار غلام عسگر كريميان روز پنجشنبه در همايش هم انديشي كاركنان سپاه استان آذربايجان شرقي، افزود: براي مقابله با شبيخون و قتل عام فرهنگي استكبار عليه ارزش هاي نظام اسلامي بايد استقامت كرده و در كنار خودسازي از دشمن شناسي نيز غفلت نكرد.

وي اظهار كرد: با توجه به اينكه لازمه بصيرت دشمن شناسي است و دشمن دروني نفس و بيروني استكبار جهاني است، اگر در جهاد اكبر پيروز نشويم در جهاد اصغر لنگ مي مانيم.

سردار كريميان با بيان اينكه لازمه جهاد اكبر حضور مستمر در همه صحنه هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي است، گفت: در اين راستا بايد روابط خود را با عناصر اجتماعي مستحكم كنيم تا دشمن نتواند در قالب جنگ نرم نظام ما را با استحاله فرهنگي و سياسي مواجه كرده و فتنه سال 88 را دوباره بازسازي كند.

وي با اشاره به جايگاه معنوي سپاه در نظام جمهوري اسلامي، بيان كرد: سپاه با توجه به رسالت ذاتي خود كه همان حفظ دستاوردهاي انقلاب است، در حوزه جنگ سخت، نيمه سخت و نرم نقش قابل توجهي ايفا مي كند.

فرمانده سپاه عاشورا با بيان اينكه سپاه ميراث معنوي و يادگار گرانبهاي شهداي والا مقام دفاع مقدس است، افزود: اگر سپاه امروز به گذشته خود مي بالد در سايه شهدايي است كه در اخلاص، ايثارگري، ولايتمداري و خودسازي شاخص بودند.

وي اضافه كرد: پاسداران بايد در حوزه اخلاق نيز نسبت به ديگر اقشار جامعه سرآمد بوده و بتوانند امانت الهي شهدا را كه دفاع از حريم ولايت و صيانت از ارزش ها و آرمان هاي مقدس اسلام است، به نتيجه برسانند.

7236/587/245
۰ نفر