۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 80936771
T T
۰ نفر
سه شهيد شاخص شهرستان روانسر در سطح ملي معرفي مي شوند

كرمانشاه - ايرنا - معاون هيات رزمندگان شمال غرب كشور از معرفي و شناساندن سه تن از شهداي شاخص شهرستان روانسر در سطح ملي براي اولين بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار 'داوود غياثي راد' روز پنجشنبه در ديدار با مسوولان و خانواده هاي شهيدان اين شهرستان افزود: در راستاي اجراي برنامه هاي هيات رزمندگان، شهيدان نادر احمدي، براخاص رحيمي نسب و شهيد روحاني اسداله ايزدي در سطح شهداي ملي معرفي مي شو ند.

وي ادامه داد: براي اين شهدا برنامه هاي ويژه تدارك ديده مي شود و زندگينامه، وصيتنامه و رشادت هاي آنها در قالب دفترك و نماهنگ معرفي و بيان خواهد شد تا روانسر هم در سطح ملي از طريق اين كار فرهنگي معرفي و مطرح شود.

سردار غياثي راد به دلايل انتخاب شهداي روانسر در استان كرمانشاه اشاره كرد و گفت: در روانسر به دليل همدلي، هماهنگي و يكپارچگي كه در شهرستان حاكم است اين اقدام سريع تر انجام مي شود.

مشاور بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي نيروهاي مسلح كشور گفت: شهداي منطقه اورامانات و بويژه شهرستان روانسر مظهر فداكاري و وفاداري اين مردم فهيم و غيور در پاسداري از ارزشهاي اسلام ناب محمدي (ص) و دفاع از آرمانهاي انقلاب اسلامي به شمار مي روند.

وي خدمت به خانواده شهدا را اقدامي فرهنگي و ارزشمند خواند و افزود: هيات رزمندگان شمالغرب و غرب كشور تشكلي فرهنگي است كه براي اشاعه و نشر ارزشهاي دفاع مقدس فعاليت مي كند و در شهرستان روانسر نيز به وسيله فرمانداري، ناحيه مقاومت بسيج، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و بنياد شهيد و امور ايثارگران به اين امور فرهنگي رسيدگي مي شود.

معاون هيات رزمندگان شمال غرب و غرب كشور در اين ديدار گفت: در برنامه اي كه با حضور رزمندگان غرب و شمال غرب در 19 دي امسال در تهران برگزار مي شود از خانواده سردار شهيد نادر احمدي تجليل خواهد شد.

فرماندار روانسر هم در ادامه اين نشست، گفت: در راستاي زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا و اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت خيابانها و معابر شهر روانسر به اسم شهداي اين شهر نامگذاري شده است.

'جلال صفري'، معنويت و دينداري در روانسر را ملاك برتري اين شهرستان در حوزه هاي مختلف عنوان و افزود: وجود 134شهيد، 244 جانباز و 11 آزاده دليلي بر وفاداري مردم اين منطقه به انقلاب است.

در پايان اين نشست سردار غياثي راد همراه با مسوولان شهرستان روانسر با خانواده سردار شهيد نادر احمدي كه در 19 شهريور سال 63 در درگيري با ضد انقلاب به شهادت رسيد، ديدار و از آنان دلجويي كردند.

571/567
۰ نفر