۶ آذر ۱۳۹۲، ۲۱:۰۱
کد خبر: 80925589
T T
۰ نفر
معاون بسيج كشور:دانشجويان بسيجي مي توانند پروژه هاي  بزرگ اجرا كنند

قشم- ايرنا- معاون هماهنگ كننده بسيج دانشجويي كشور گفت: دانشجويان بسيجي با ارائه طرح هاي علمي و توجيهي مي توانند پروژه هاي بزرگي را در كشور اجرا كنند.

كيانوش بستاك چهارشنبه در جمع دانشجويان بسيجي قشم افزود: بسيج دانشجويي بايد از نظر اداري و اجرايي زمينه را براي فعال شدن اين دانشجويان در عرصه هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي مهيا سازد.

وي خطاب به دانشجويان بسيجي قشم اظهار كرد:عرصه فرهنگي منطقه آزاد قشم بهترين فرصت براي فعال شدن بسيج دانشجويي است و اين نهاد مي تواند در تهيه پيوست فرهنگي اين منطقه فعال شود.

به گفته وي، منطقه آزاد قشم در اين زمينه مي تواند براي ساير مناطق آزاد كشور الگو شود و مسئولان اين منطقه نيز در اين خصوص همكاري هاي لازم را خواهند داشت.

وي با اشاره به فعال بودن بسيج دانشجويي برخي از دانشگاه هاي بزرگ كشور در عرصه هاي بزرگ اقتصادي گفت: اگر طرح هاي دانشجويان بسيجي توجيه فني و اقتصادي داشته باشد، اعتبارات موردنياز آنها از مراجع ذيربط قابل تامين است.

اين فعال دانشجويي در بخش ديگري از سخنان خود به تشريح نقش دانشجويان در مقاطع مختلف انقلاب، جنگ تحميلي و دوران سازندگي پرداخت و با بيان رشادت ها و ايثارگري هاي دانشجويان در صحنه هاي مختلف،بر نقش بي بديل دانشجويان در تحولات جامعه تاكيد كرد.

بستاك با دعوت از دانشجويان براي رسيدن به اهداف مشترك گفت: دليل پيروزي انقلاب اسلامي نيز داشتن هدف مشترك از سوي همه ملت ايران بود و اين هدف نيز چيزي جز سرنگوني ديكتاتور نبود.

به گفته وي، رسيدن به يك هدف مشترك نيز نياز به محور مشترك دارد كه اين محور هم در زمان انقلاب و هم در زمان فعلي،ولايت فقيه است.

براساس اين گزارش،مسئولان بسيج دانشجويي استان هرمزگان و شهرستان قشم نيز در اين نشست با ارائه گزارشي از فعاليت هاي اين نهاد در حوزه فعاليت هاي خود، بر ادامه راهشان با تبعيت از مقام والاي ولايت تاكيد كردند.

ك/21871/668 ** 1917
۰ نفر