۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 80925414
T T
۰ نفر
مدیرعامل ایرنا: بسیجی یعنی انسانی كامل كه دغدغه اعتلای كشور را دارد

تهران - ایرنا - مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی بسیج را كانون معرفت ، عشق و ایثار خواند و گفت بسیجی انسان كاملی است كه برای توسعه و اعتلای كشور در همه زمینه ها تلاش می كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمد خدادی عصر چهارشنبه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در دیدار با اعضای شورای فرماندهی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای (ایرنا) گفت : بیشترین دغدغه و تلاش برای اعتلای كشور را مقام معظم رهبری دارند و بسیجیان باید مانند ایشان این هدف عالی را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به مقام و جایگاه بسیج و بسیجیان در دوران مختلف انقلاب و به ویژه دوران دفاع مقدس گفت :‌ یادآوری دلاور مردی های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس بسیار با عظمت تر از آن است كه در واژه ها بگنجد اما مهم این است كه نسل امروز ما از آن دلاورمردی ها بهره ببرد و این ارزشی است كه به راحتی در هر كشوری یافت نمی شود و نعمتی است كه خداوند آن را به ما عطا كرده است.

مدیرعامل ایرنا افزود:‌ بسیجی یعنی انسان بودن، انسان بودن یعنی اخلاق داشتن و بسیجی كسی است كه تكریم به انسان ها را سرلوحه كارهای خود قرار می دهد و حسن خلق از خصوصیات بسیجیان است.

وی گفت: هنر یك بسیجی داشتن خروجی كار مناسب و منشاء اثر بودن در تمام مراحل كار و فعالیت ها است.

خدادی تاكید كرد: ایرنا به عنوان خبرگزاری نظام اسلامی باید ظرفیت های خود را نسبت به مقوله بسیج ارتقا دهد چرا كه این رسانه مادر خبری سازمان مغزها است و پایگاه بسیج در این سازمان فرهنگی نیز باید جایگاه متفاوتی داشته باشد.

وی گفت:‌ ایرنا باید جریانی باشد كه خروجی بسیج یعنی توسعه كشور را در تمامی زمینه ها بكار بسته و آن را پیاده كند.

خدادی اضافه كرد هركس كه می خواهد امروزه در بسیج فعالیت بیشتری داشته باشد و در دایره بسیج و حلقه بسیج جای گیرد باید به تعالیم و اعتقادات مذهبی به عنوان گوهر وجودی خود توجه داشته باشد.

وی گفت :‌ جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس جوانمردان بی ادعا هستند و ما هم به عنوان یك بسیجی باید بی ادعای پركار باشیم نه پر مدعای خدای نكرده بی كار .

مدیرعامل ایرنا با تاكید بر ضرورت توجه به كارآمدی و روز آمدكردن بسیج با توجه به نوع فعالیت های آن در هر دستگاه و سازمانی گفت :ما باید ظرفیت های بسیج را در ایرنا كه یك رسانه مادر خبری است تقویت كنیم و هر جایی كه كشور نیاز داشته باشد خبرنگاران بسیجی ایرنا برای پوشش خبری و رسانه ای رویدادهای جاری فعالانه حاضر باشند.

وی با اشاره به تعابیر بی نظیر و ارزشمند بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در مورد بسیج و بسیجیان گفت : بسیج واژه ای است كه تمامی تعابیر والا و الهی را در دل خود جای داده ، برای همین است كه پاك ترین، مخلص ترین و بارزترین انسان های والا مقام كه همان شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند با نثار پر بهاترین سرمایه وجودشانی كه هستی یك انسان است آرمان های انقلاب و اسلام را نهادینه كردند اما متاسفانه در زمان حاضر برخی در تعریف بسیج و فرهنگ بسیجی دچار غفلت شده اند.

اجتمام(3)**7029 1568
۰ نفر