۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸
کد خبر: 80919529
T T
۰ نفر
رسانه ها بايد با الفباي عمليات رواني دشمنان آشنا باشند

اروميه - ايرنا - مدير كل صدا و سيماي آذربايجان غربي گفت: رسانه هاي كشور بايد با الفباي عمليات رواني دشمنان آشنا باشند تا بتوانند توطئه هاي آنها را خنثي كنند.

محسن شكرنيا روز يكشنبه در دومين همايش رسانه و حماسه در اروميه كه با حضور خبرنگاران آذربايجان غربي برگزار شد افزود : تخريبها، تهديدها، ايجاد نااميدي ، اتهام زني ، برجسته كردن ضعف ها و كمرنگ كردن پيروزي ها و موفقيت هاي بدست آمده در كشور توسط دشمنان بايد به موقع و به نحو شايسته اي پاسخ داده شود.

وي اضافه كرد : تحرك دشمنان و عمليات رواني آنها بر عليه كشور بالا است و آنها از كوچكترين فرصت ها براي ضربه زدن به كشور استفاده مي كنند.

وي اظهار كرد: برگزاري اين همايش ها فرصت مناسبي براي تجزيه و تحليل عملكرد دشمنان در جنگ رواني عليه ايران است.

وي با بيان اينكه حماسه سياسي با حضور پرشور و حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي ماندگار شد اضافه كرد: حماسه اقتصادي نيز با تعامل و همكاري تنگاتنگ مسئولان كشور و رسانه هاي جمعي امكان پذير است.

مدير كل صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي گفت: رسانه ها ظرفيت و ابزار بزرگ و قوي در در ايران اسلامي هستند كه بايد از اين ظرفيت در راستاي تحقق اهداف نظام و منويات رهبري در پيشرفت و تعالي كشور استفاده كنيم.

دومين همايش رسانه و حماسه با حضور پرشور خبرنگاران خبرگزاري ها، هفته نامه ها و روزنامه هاي آذربايجان غربي در اروميه آغاز به كار كرد.

در اين همايش كه دومين نشست از سلسله همايش هاي رسانه و حماسه و با موضوع نقش مطبوعات و رسانه ها در تحقق حماسه اقتصادي برگزار شد، شخصيت هاي استاني و دكتر اميد مسعودي از استادان برجسته روزنامه نگاري كشور، اهميت كار رسانه اي را در راستاي تحقق شعار امسال تشريح كردند.

نخستين نشست اين همايش در خرداد ماه سال جاري و در آستانه انتخابات 24 خرداد در اروميه برگزار شده بود.

در همايش امروز، بيش از 60 نفر از خبرنگاران استاني و مسئولان رسانه اي آذربايجان غربي حضور داشتند.

8137/583