۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۳
کد خبر: 80919359
T T
۰ نفر
هيات تيراندازي استان اردبيل براي حضور در ليگ برتر تيراندازي به حامي مالي نياز دارد

اردبيل - ايرنا - رئيس هيات تيراندازي استان اردبيل گفت: براي حضور قدرتمند و مداوم در ليگ برتر تيراندازي كشور به حاميان مالي قوي نياز داريم.

به گزارش روز يكشنبه اداره كل ورزش و جوانان اردبيل ، سعيد محمدي ‌دوست افزود: برغم

صعود تيم تيراندازي اردبيل به مسابقات ليگ برتر همچنان نگران جذب حامي مالي و حمايت جدي از اين تيم هستيم.

وي گفت:‌ هيات تيراندازي استان با برنامه ريزي دقيق از سال 82 تاكنون به فعاليت خود ادامه مي‌دهد و شاهد گسترش و توسعه اين رشته ورزشي به شكل محدود بوديم.

وي اظهار كرد: هيات تيراندازي استان تنها در چند رشته از جمله تفنگ بادي و تپانچه بادي فعاليت مي‌كند در حالي كه امكان فعاليت در رشته‌هاي اسكيت ، رشته‌هاي تيراندازي با اسكيت ، اهداف پروازي و رشته خفيف 25 و 50 متر وجود دارد.

محمدي ‌دوست تيراندازي را از رشته‌هاي پرهزينه و توصيه شده در دين اسلام دانست و افزود:

امكاناتي براي توسعه رشته‌ هاي متنوع تيراندازي در استان فراهم شده و سايت تمريني اهداف پروازي در ورزشگاه علي دايي در حال تكميل و بهره‌برداري است و اميدواريم فعاليت اين سايت رضايت ورزشكاران را به دنبال داشته باشد.

وي گفت: سالن سه منظوره تيراندازي اردبيل كه عمليات احداث آن از سال 87 و با اعتبار يك ميليارد و 500 ميليون ريال از محل اعتبارات سازمان همياري شهرداري‌هاي كشور آغاز شده پيشرفتي كمتر از 50 درصد دارد.

وي كمبود اعتبارات را دليل تعطيلي و روند كند اين پروژه ذكر كرد و افزود: تلاش مي‌كنيم اين مجموعه را كه مي‌تواند به يك سالن مناسب براي برگزاري مسابقات آسيايي و حتي جهاني تبديل شود با كمك مسوولان استاني و فدراسيون تكميل و تجهيز كنيم تا بتوانيم اردبيل را به منطقه مطلوب توسعه رشته مدال‌ آور تيراندازي برسانيم.

وي گفت: تعداد مدال‌ هاي توزيع شده در مسابقات آسيايي ، جهاني و المپيك قابل توجه است لذا بايد براي كسب مدال هاي بيشتر در مسابقات بزرگ بر روي تيراندازي سرمايه گذاري كنيم.

وي افزود: به كسب سهميه براي بازي‌ هاي آسيايي سال آينده به همت ورزشكاران اين استان اميدوار هستيم و انتظار داريم كه يكي از رشته‌هاي مدال‌ آور آسيايي رشته تيراندازي باشد.

594/530