۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۲۴
کد خبر: 80914927
T T
۰ نفر
رييس قوه مقننه در مراسم سالگرد شهيد مدرس در كاشمر شركت مي كند

كاشمر-مدير عامل موسسه حسين ابن موسي الكاظم طبس و آرامگاه شهيد مدرس كاشمر از حضور رييس قوه مقننه و تني چندي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در مراسم هفتاد و ششمين سالگرد شهيد مدرس در كاشمر خبر داد.

به گزارش ايرنا، حمزه سپهريان امروز در اولين جلسه ستاد بزرگداشت هفتاد و ششمين سالگرد شهادت آيت‌الله مدرس افزود : اين مراسم دهم آذرماه سال جاري برگزار مي شود و برنامه هاي مختلفي براي آن پيش بيني شده است .

وي گفت : شخصيت شهيد مدرس بايد مورد توجه همگان بويژه نسل جوان قرار گيرد و زمينه شناخت و تبيين انديشه‌هاي آن شهيد در جامعه فراهم شود.

امام جمعه كاشمر نيز در اين جلسه برتبيين و شناخت واقعي ابعاد شخصيتي شهيد مدرس تاكيد كردو گفت: شهيد مدرس يك شخصيت كم نظير در تاريخ است و لذا مسوولان بايد با برگزاري جلساتي براي بزرگداشت اين شهيد والامقام و تجليل از اين شخصيت ملي، برنامه‌ريزي كنند.

حجت‌الاسلام سيدقاسم يعقوبي با بيان اينكه بزرگداشت سالگرد شهيد مدرس و روز مجلس منحصر به كاشمر نيست، بلكه يك موضوع ملي است، افزود: آيت الله مدرس داراي شخصيتي بزرگ و ملي است و بايد مراسم بزرگداشت اين شهيد بزرگوار با شكوه و عظمت خاصي برگزار شود.

فرماندار كاشمر نيز در اين جلسه گفت : شهيد مدرس در برابر ظلم و ستم زمانه به خوبي ايستاد از اين رو بايد در مراسم سالگرد ايشان مراسمي در شأن اين بزرگوار و مردم ولايتمدار اين شهرستان برگزار شود.

مهدي فروزان، تقارن اين مناسبت با ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان را مغتنم شمرد و گفت: بايد همه مسوولان دستگاههاي اجرايي تلاش كنند تا مراسم سالگرد شهيد مدرس به بهترين نحو برگزار گردد.

وي همچنين اظهارداشت : در اين مراسم از نرم افزاري تحت عنوان ' زبان سرخ' كه توسط بنياد شهيد درخصوص زندگي شهيد مدرس از بدو تولد تا شهادت تهيه شده است رونمايي مي شود.

7497/659