۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶
کد خبر: 80907451
T T
۰ نفر
نماينده مجلس : خدمات كميته امداد در مناطق محروم بسيار تاثيرگذار و مفيد است

پيرانشهر، مهاباد - ايرنا - نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: خدمات كميته امداد امام (ره) در زمينه هاي مختلف در مناطق محروم بسيار تاثيرگذار و مفيد بوده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، رسول خضري روز يكشنبه در ديدار با مدير كل كميته امداد امام خميني(ره) آذربايجان غربي اظهار داشت: كميته امداد امام خميني (ره) به عنوان ميراث گرانبهاي امام راحل، خدمات شايسته و مطلوبي را به اقشار محروم جامعه ارائه كرده است.

وي فعاليت هاي امدادگران استان در خدمت به محرومين و خانواده هاي نيازمند را قابل تقدير دانست و گفت: اين نهاد مردمي در سخت ترين شرايط ، خدمات خود را به روستاهاي دور و صعب العبور منطقه مي رساند و با اين كار تاثير مثبتي در منطقه ايجاد مي كنند.

خضري اضافه كرد: اين نهاد تاكنون موفق به انجام اقدامات و فعاليت هاي بزرگ و چشمگيري در راستاي محروميت زدايي و كمك به مستضعفين شده است.

وي افزود: كار در كميته امداد حضرت امام (ره) همانند يك عبادت است كه اين توفيق خوشبختانه نصيب امدادگران اين نهاد شده است .

نماينده مردم سردشت و پيرانشهر با اظهار رضايت از خدمات كميته امداد در شهرهاي سردشت و پيرانشهر خاطرنشان كرد: نخستين اولويت در فعاليت هاي كميته امداد بايد توانمندسازي مددجويان تحت پوشش باشد و بايد تلاش شود خانواده هاي تحت پوشش در مدت زماني مشخص از سيستم حمايت كميته امداد خارج شوند.

584/583/ 1645
۰ نفر