۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۵۷
کد خبر: 80886777
T T
۰ نفر
سرمربي فجر شهيد سپاسي شيراز: در نيم فصل، تيم را ترميم خواهيم كرد

بندرانزلي - سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز در كنفرانس خبري قبل از ديدار با ملوان بندرانزلي در هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال (جام خليج فارس) گفت: در نيم فصل، تيم را ترميم خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ˈمحمود ياوریˈ عصر شنبه در نشست خبري پيش از بازي اظهار كرد: به شيراز رفته ام تا به اين تيم كمك كنم و با چند بازيكن نيز صحبت كرده ام.

وي يادآور شد: ما هميشه در ديدار با ملوان بازي خوبي ارايه كرده و مورد محبت مردم بندرانزلي قرار گرفته و با خاطره خوش اين شهرستان را ترك كرده ايم و چه پيروز شده و يا شكست خورده ايم، هرگز ضد فوتبال بازي نكرده ايم.

ياوري افزود: اميدوارم بازي فردا (يكشنبه)، جوانمردانه و تماشاگر پسند باشد.

وي با اشاره به اينكه شرايط آب و هوايي براي هر دو تيم يكسان است، در مورد بازيكنان مصدوم و محروم تيم خود گفت: سعيد قزل و هادي ايماني مصدوم هستند.

ياوري در خصوص زمين ورزشگاه حافظيه شهر شيراز نيز اظهار كرد: زمين اصلا قابل استفاده نيست و خودمان هم از وضعيت زمين ناراحتيم.

سرمربي تيم فجر شهيد سپاسي شيراز يادآور شد: در بازي مقابل تيم هاي استقلال اهواز و سايپاي البرز دو گل دريافت كرديم كه به دليل خرابي زمين بود و بعيد مي دانم بعد از اين، بازي هاي خود را در شيراز برگزاري كنيم و احتمالا در يكي از شهرهاي اطراف بازي خواهيم كرد!

ياوري در مورد محمد حيدري بازيكن اهل بندرانزلي تيم فجر گفت: از حيدري چه از نظر شخصيتي و چه فني بسيار راضي ام.

تيم فوتبال ملوان بندرانزلي در هفته پانزدهم جام خليج فارس، ساعت 15 و 30 دقيقه فردا (يكشنبه) در ورزشگاه تختي بندرانزلي با فجر شهيد سپاسي شيراز بازي خواهد كرد.

تيم ملوان اكنون با 15 امتياز در جايگاه 12 جدول و فجر شهيد سپاسي شيراز با 13 امتياز در مكان 14 جدول رده بندي قرار دارد.ك/2

620/695