۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۳۶
کد خبر: 80884953
T T
۰ نفر
خطیب جمعه خوروبیابانك:واقعه عاشورا در تاریخ اسلام بی نظیر است

اصفهان،امام جمعه موقت خوروبیابانك گفت: عاشورا در تاریخ اسلام بی نظیر است، زیرا یك طرف نماد جنایت و در طرف دیگر، نماد عدالت خواهی و ظلم ستیزی بود.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام 'حسین عزیز' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خور در جوار آستان مقدس امامزاده سید داود(ع) بااشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار كرد: باید از امام حسین(ع) در این دنیا درس بگیریم تا در آخرت از شفاعتش بهره مند شویم.

امام جمعه خور در بخش دیگری اظهار كرد: دشمنان هیچگاه دست از دشمنی خود با ملت ایران برنمی دارند و همیشه به دنبال بهانه هستند.

وی گفت:از روزی كه در سال 1358 جاسوس خانه آمریكا در ایران تسخیر شد تا به امروز، تمام ذلتی كه متوجه آمریكا شده، نتیجه اجرای شعار راهبردی مرگ بر آمریكاست.

وی تاكید كرد:ما تا روزی كه آمریكا مستكبر است، اسرائیل دارد، مسلمان كش است و در كشورهای اسلامی تروریست پروری می كند، مرگ بر آمریكا می گوییم.

حجت الاسلام عزیز اظهار كرد: زبان تهدید و تحریم با سیاست كلی نظام جمهوری اسلامی ایران همخوانی ندارد و یك قدم از اصول عقب نشینی نمی كند و تا آمریكا دست از دشمنی بر ندارد شعار اصلی ملت ایران مرگ بر آمریكاست.

وی در بخش دیگری شهادت مظلومانه 14 تن از مرزبانان ایران اسلامی كه توسط اشرار و تروریست ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را تسلیت گفت و افزود: از مسوولان نظامی و دستگاه قضایی كشور خواستاریم با پیگیری این مساله برخورد جدی با اشرار و تروریست ها داشته و انتقام خون پاك این شهیدان را بگیرند .

ت 7136/1042