۹ آبان ۱۳۹۲، ۲۲:۲۹
کد خبر: 80884352
T T
۰ نفر
دشمن بعد از 34 سال تازه معناي لانه جاسوسي را فهميده است

گرگان - رئيس سازمان صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران گفت: دشمن تازه هفته گذشته بعد از 34 سال معناي واقعي لانه جاسوسي آمريكا در ايران را فهميد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'سيدعزت الله ضرغامي' امشب در جمع مداحان و پيرغلامان حسيني در گرگان افزود: يكي از شخصيت‌ هاي غربي در روزهاي گذشته عنوان كرده كه ما تازه فهميديم 34 سال گذشته كه ايران بر لانه جاسوسي تاكيد داشت، چه مي‌گفت و امروز تمام جهان فهميد كه كار آمريكا جاسوسي است.

وي تصريح كرد: امروز آمريكا شنود وسيع جاسوسي در كشورهاي مختلف انجام مي دهد و تمام رهبران درجه اول كشورها به اين مسئله اعتراف كردند و تازه معلوم شد كه 34 سال گذشته ايران از چه جاسوسي‌هايي سخن مي‌گفت.

وي ادامه داد: مردم انقلابي ايران و خانواده شهدا بدانيد كه خون پاك شهدا امروز بيش از هر روز به ثمر نشسته است.

ضرغامي گفت: روز 13 آبان كه همزمان با محرم است، بسيار روز مهم و تأثيرگذاري است و در اين شرايط خاص مردم با حضور در صحنه نشان مي‌دهند كه ملتي كه پيرو حسين (ع) است و مكتب حسيني را راهنماي راه زندگي قرار داده لحظه‌ اي دست از مسير سرخ حسيني بر نخواهد داشت.

رئيس رسانه ملي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: ‌تجليل از مداحان اهل بيت و پيرغلامان حسيني تجليل از همه فضائل، خوبي ‌ها و نيكي‌ هايي است كه در جامعه بشريت بايد به آنها احترام گذاشت.

وي ادامه داد: مداحان، رسانه ‌اي بزرگ و مستقل هستند كه با نفوذ كلام خودشان با شور و حالي كه در جامعه منتقل مي‌كنند، حق بزرگي بر گردن ملت دارند.

7467/579