۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۱۱
کد خبر: 80882397
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه اصفهان: بسيج دانش آموزي ستون فقرات تامين اهداف انقلاب است

اصفهان– فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به حضور فعال بسيج دانش آموزي در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: اين بسيج ستون فقرات تامين اهداف انقلاب اسلامي است.

به گزارش ايرنا، سردار 'غلامرضا سليماني روز چهارشنبه در جشنواره رژه حماسي بسيجيان دانش اموزي استان اصفهان، افزود: بسيج در دفاع مقدس آنچنان عظمتي خلق كرد كه بي شك مي توان اين مقطع را پرافتخارترين مقطع تاريخ ايران دانست.

وي با اشاره به مبارزات تاريخي ملت ايران عليه استكبار اظهار كرد: انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني(ره) توانست ملت ايران را از سلطه مهره دست نشانده استكبار برهاند و درهاي روشنايي جديدي را به جهانيان نشان دهد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: آمريكا پس از انقلاب و قطع اميد از حضور فيزيكي در اين كشور توطئه هاي مختلفي از جمله نفوذ در دولت موقت، غائله تجزيه طلبان در نقاط مرزي، حمله نظامي در طبس و كودتاهاي مختلف را در دستور كار خود قرار داد.

وي اظهار كرد: استكبار در نهايت با تحريك صدام و در موقعي كه ايران آمادگي دفاع نداشت و مشغول پركردن خلاهاي رژيم پهلوي بود، به ملت ما حمله كرد.

سردار سليماني گفت: دشمن در اين جنگ پيچيده ترين، پيشرفته ترين و مدرن ترين تجهيزات نظامي خود را در اختيار رژيم بعثي قرار داد.

وي تصريح كرد: از سوي ديگر دلارهاي كشورهاي خليج فارس، پشتيباني هاي مشاوره اي، اطلاعاتي و امكانات غرب و شرق با هم بسيج شده بود تا ملت ايران اسلامي را از پا درآورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار كرد: بسيج نيروي خارق العاده اي بود كه با راهبرد شهادت طلبي و تاكتيك نبرد علوي به مصاف دشمن رفت و پيروز اين ميدان شد.

وي به نقش دانش آموزان بسيجي در اين حماسه اشاره كرد و افزود: يكي از برجسته ترين محورهاي بسيج، بسيج دانش آموزي است كه در دفاع مقدس در سخت ترين و حساس ترين نقاط حضوري جدي داشتند.

وي گفت: دشمن در نبرد نظامي شكست خورد و امروز با همان كينه و دشمني، نبرد فرهنگي را در دستور كار خود قرار داده است.

سردار سليماني افزود: امروز بسيج با صفوف آهنين خود در راستاي فرامين ولي امر مسلمين جهان آماده است در تمام عرصه ها اعم از اجتماعي، فرهنگي، ورزشي، دفاعي، امنيتي و اقتصادي حضوري موثر داشته باشد.

پ/7134/1011
۰ نفر