۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۹
کد خبر: 80882051
T T
۰ نفر
هفته بسيج دانش آموزي فرصتي براي تبيين رسالت بسيج است

ساوه- مدير آموزش و پرورش زرنديه گفت: هفته بسيج دانش آموزي فرصتي مغتنم براي تبيين رسالت و اهداف بسيج است.

'بخشعلي قشقايي' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: حفظ اسلام و آرمان هاي ديني و انقلابي از اهداف مهم بسيج و وظيفه سنگيني است كه امام خميني (ره) و شهدا بر دوش ما نهاده اند.

وي بيان كرد: هفته بسيج دانش آموزي يادآور رشادت ها و ايثارگري هاي دانش آموزاني است كه با الگوگيري از شهيد فهميده راه شهادت، ايثارگري و جانبازي براي دفاع از ارزش هاي اسلام و انقلاب اسلامي را فرا گرفتند.

قشقايي ادامه داد: دانش آموزان امروز جامعه اسلامي بايد از دانش آموزان دهه هاي گذشته كه براي انقلاب فداكاري و مجاهدت كردند درس استكبارستيزي بياموزند.

وي بر لزوم حفظ و تقويت بصيرت، ولايت پذيري و دشمن شناسي دانش آموزان تاكيد كرد و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس دانش آموزان بيشترين قشر از شهدا بودند كه خالصانه براي دفاع از كشور راهي جبهه ها شدند.

وي اظهار كرد: دانش آموزان نقش مهمي در پيروزي انقلاب و دفاع مقدس داشتند كه هفته بسيج دانش آموزي فرصت مناسبي براي بازگويي نقش ارزنده آنان در اين دوران است.

وي افزود: هفتم تا سيزدهم آبان ماه به عنوان هفته بسيج دانش آموزي نامگذاري شده كه به همين مناسبت برنامه هاي ويژه اي در آموزش و پرورش اين شهرستان پيش بيني شده است.

وي ديدار با ائمه جمعه، برگزاري صبحگاه ايثار شجاعت در مدارس و بصورت نمادين در دبيرستان فاطميه، ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و غبارروبي مزار مطهر شهدا، برپايي جلسات هم انديشي، گفتمان ديني و حضور سازمان يافته دانش آموزان بسيجي در آيين روز ملي مبارزه با استكبار جهاني يوم الله 13 آبان را از جمله برنامه هاي اين هفته عنوان كرد.ك/3

7338/686